Is er een iemand die mij wil leren tattoeëren.. ?

• Felsh

Hallo! Ik ben een jonge gezellige meid van 26 jaar en kan aardig tekenen.. Eigenlijk wil ik al vanaf jonge leeftijd (een jaar of 16) leren tattoeëren.. maar is er helaas niet van gekomen.. Sinds een tijd is het weer gaan kriebelen omdat ik het er meerdere malen over heb gehad met een vriend van mij die proffesioneel tattoo-artist is. Helaas heeft hij momenteel geen tijd om mij in te leren.. Is er iemand die het wel kan en wil?

Ik vind het niet erg om in een shop mee te helpen uiteraard.. Ik ben spontaan, gezellig, sociaal, kan erg goed luisteren naar mensen, werk altijd zeer precies en ik zie er ook nog eens representatief uit.. ;) Liefst omgeving Eindhoven..

• infidel

let op ….nu komt het…………

• Robin

Dit forum begint imo een vraagbaak te worden voor mensen die graag willen tattooeren.

Het lijkt wel of iedereen die graag wilt gaan tattooeren hier een bericht post van: “wie wil het mij leren?, ik leer alles van je en daarna rot ik op om mijn eigen shop te starten”

Zijn er hier toevallig ook nog mensen hier die het tattooeren zichzelf eigen hebben gemaakt met behulp van internet, boeken en heel veel tekenen?

Ik heb veel geoefend op varkenshuiden, daarna “proefpersonen” in mijn geval mn pa en op mijn eigen lichaam. (arm en been) en ik vraag me of of ik 1 van de weinige ben die het niet volgens een shop of via een forum heeft geleerd?

Groetjes Robin

• gioavnni

oei…ne (goeie) kameraad wil u nie opleide???

héhé waarom nie mss??? ..geen tijd hahahaha,echt grappig ;-)

…zo'n domme vraag is vrage om heeeeeel veel reactie's en telleurstellinge….

• Johnny

Hallo Robin, ook ik ben ooit zo begonnen als hoe jij het beschreef… alleen begon ik al jong (15 jaar) met naald en draad op vooral mezelf te oefenen… later kocht ik de Dutch Diablo, en nu heb ik laatste maanden alles over gecoverd van wat ik toen geprutst heb… ha ha ziet er nu stukken proffessioneler en beter uit. ik ben inmiddels 34 en tattoeer al aardig wat jaartjes… en ik leer iedere dag weer meer en meer. gr johnny

• Johnny

hee felsh, stuur me maar eens een mail, en wie weet, gr Johnny

• felsh

Johnny Schreef:

——————————————————-

> hee felsh, stuur me maar eens een mail, en wie

> weet, gr Johnny

Hey johnny!

Tnx voor je reactie! Ik wil je graag mailen maar kom volgens mij niet hier bij jouw mailadres.. maar anders mail mij ff! jojanneke85@gmail.com.. ;)

• au3

@Robin……………je kan het jezelf wel geleerd hebben, maar hoe goed denk je dat jezelf bent?? groet au3