Ok, toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik nee dat is te heftig, maar nu ik er beter over gelezen heb, ben ik eruit; ik wil

mijn tatoeage laten wegsnijden.

Ik heb hem veel te jong gezet en na 17 jaar besef ik dat hij echt niet bij me past. Omdat hij en te diep gezet is toenertijd,

veel geel heeft en drie jaar geleden nog een keer is ingekleurd, ga ik me geen illusie maken over dat laser hem effectief eraf kan halen.

Iets eroverheen wil ik niet. Ik weet dat een litteken onvermijdelijk is (hij is 12 cm breed en 8 hoog) maar als dit proportioneel is en

redelijk esthetisch wordt, heb ik het er graag voor over.

Nou heb ik er veel informatie over gezocht, ik weet dat ze bijvoorbeeld in de States redelijk veel gebruik maken van deze techniek,

maar in Nederland is het niet veelvoorkomend. Ik ga het natuurlijk alleen doen als ik weet dat ze het goed en veilig doen en

ervaring hebben met grote(re) tattoos. Hij zit op mijn schouderblad, stukje op de achterkant van m'n schouder..

Wie kan mij verder helpen? Het moet echt iemand zijn die weet wat ie doet, misschien aan een ziekenhuis verbonden?

Bedankt alvast!

Groetjes,

Erika