tattoo-shop bianca dedemsvaart

• e de vries

Hallo wie kan mij meer vertellen over de tattoo shop bianca in dedemsvaart ik wil graag ter nagedachtenis van mijn moeder haar portret op mijn borst laten tattooweren en aan gezien ik geen vervoer heb wegen rolstoel ben ik aan gewezen op tattoo bianca heeft iemand ervaring met deze tattoo studio en de artiest?

• tattoofan

man man man bekijk nouw eens de foto,s op hun site als je dat al goed lijkt, kom dan niet hier om van die domme vragen te stellen er zijn maar een paar in ned die dat kunnen kijk maar eens bij www.tattoomania.nl en vergelijk

• dennis

Ik heb me portret bij danny lubeck laten zetten..

Hij is ook zeer goed daar in…

bekijk zijn werk maar is op zijn hyves…

Hij is nu werkzaam bij paintedflesh in hardenberg…dit is ook dicht bij dedemsvaart.

Gr

Dennis

• (}( Kitty ){)

Tegenwoordig kan vrijwel elk taxibedrijf mensen met een rolstoel vervoeren, dus vervoer zou geen probleem moeten zijn. Er zijn er zat artiesten die goed zijn in portretten zetten,maar zou zeker niet voor de eerste de beste kiezen.

• tim

hallo de vries!

ik heb inmiddels 3 tatoos daar laten zetten. mijn vriendin ook 2 en mijn schoonzus en schoonma heben er ook allebei 7 allemaal daar gezet!

zeer goed te spreken!

• frankie

heb net even een blik op de foto's geworpen op haar site , complete baggerwerk.

maar tim…je zal wel of familie zijn (die zeggen altijd dat het goed is ) of lage verwachtingen van een tattoo hebben om je daar te laten verminken.