Tattoo-Jannes Zwolle

• martijn

Hallo mensen wie heeft er ervaring met tattoo jannes uit zwolle hij heeft bij mijn dochter een tattoo gezet nou zo bar schlecht is niet normaal hij heeft een ggd goed keuring en doet thuis tattooweren ?

• erwin

Beste martijn is ook een beetje dom he om een tattoo bij een thuis tattooweerder laten zetten ?

ga de volgende keer naar een erkende tattoo-studio.

• tattoofan

hahahahahah sommige>:D

• corja

nananananana

• martijn

Mensen bedankt voor jullie reactie ik heb deze persoon op gezocht en het geld terug gekregen maar hoe kan zo persoon een ggd goed keuring krijgen zijn ze blind bij de ggd ?

• Rollie

Een GGD vergunning heeft niets te maken met de kwaliteit van de artiest, het geeft alleen aan dat hij/zij volgens de hygiene regels werkt (schone naalden, speciale zeeppompje met elleboog bediening etc).

Vervelend dat de tatto niet zo mooi geworden is als ze in gedachten had maar misschien de volgende keer eens kijken naar foto's van al eerder geplaatste tattoos zodat je de ‘hand’ van de artiest vooraf kan bekijken.

• ***american-x-tattoo***

Ik denk dat jij de plank een beetje misslaat met je opmerking dat alle thuis tattooeerders slecht zijn.

Er zijn er echt hele slachte bij maar ook die een hele mooie tattoo kunnen zetten

Dus niet alles over 1 kam scheren.

Er zijn ook studio die in een winkel pand zitten die een zeer slechte tattoo zetten.

• rijse147

Het ggd keurmerk zeg niets over de kwaliteit van een tattoo.

• Au3

Daarom mensen is het zo belangrijk om vantevoren je huiswerk goed te doen. Hygiene heeft niks met kwaliteit te maken…voor sommige beunhazen een leuk lokkertje om te kunnen zeggen dat ze werken (let op) volgens de regels van de GGD…..dus dat wil zeggen dat ze nog niet eens goedgekeurd zijn…. en ook als je wel goedgekeurd bent dan moet de klant zelf op onderzoek gaan naar de kwaliteiten van de tattooeerder….dus kijk op zijn/haar site en vergelijk het werk van de een met de ander…….Ga niet klakkeloos ergens naar binnen en ga blij op de stoel zitten omdat je gelijk aan de beurt bent…………….goede tattooeerders hebben wachttijden!!!! Maar veel mensen hebben geen geduld en willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten………..dan zeg ik……… ga lekker zitten!!!