Ik ben in dec 2010 naar een schoonheidsalon geweest om mijn beenharen te laten laser. Met lichtflitsen.
Nu hebben hun ook mijn tattoo mee geflits. Stom ja, ik zei nog kan dit wel. Ja hoor is niet zo grote tattoo ( 17 cm lang ). Hij zit op mijn enkel en er staat op Kaya en dan twee hondenpootjes ( zwart ingekleurd) Wodka. Dit zijn mijn twee honden. De dag na het flitsen had ik overal blaren, derde graads verbrandingen. Het zag er niet uit. Dus terug naar hun en ze schrokken heel erg. De behandelingen krijg in vergoed van haar ( 150 euro per behandeling) en maandag a.s word de tattoo opnieuw ingekleurd ( wordt ook vergoed door haar). De tekst Kaya is ook heel lelijk geworden. In de hondenpootjes zit echter helemaal geen kleur meer. Dit gedeelte van de huid is roze. Dus de vrouw die dit maandag gaat doen, heeft gekeken en ze zij dit gaat echt pijn doen! Je huid is toch beschadigd hier onder. Ga naar je dokter en haal Elma zalf. Doe dit 1 uur van te voren op de plek en plak hem af met folie. ik dokter opgebeld en kreeg deze zalf. Hij heeft ook de wonden gezien, omdat het er niet zo goed uit zag na een tijd, dus antibiotica gehad en zalf.
Mijn vraag is heeft iemand dit wel eens gehad?
En heeft iemand deze zalf ook weleens gebruikt op de enkel?
Alvast bedankt
Mo