piercing/tattoo studio te koop/overname/huur

• dvin

Aangeboden te koop/ huur zelfstandige ruimte tot. 40 m2, ingedeeld in privacy ruimten voor tattoo, piercen, counter, winkeltje, wachtruimte, ruimte voor andere werkzaamheden (o.a. kapper, nagelstudio, etc).

Compleet beveiligd en de inventaris is zo goed als nieuw allemaal aangekocht in oktober 2010.

U kunt de piercing/tattoo studio huren tegen een vast bedrag per mnd incl. alle materialen en tevens de mogelijkheid te kopen/overnemen.

De studio ligt in het centrum van emmeloord en heeft veel klandizie, wegens prive omstandigheden wil ik deze aanbieden voor een belangstellende verhuur/koop/overname.

De studio is geheel vernieuwd/verbouwd klantvriendelijk gemaakt en voldoet aan alle eisen van de ggd voor tattoo/ piercen. de keuring is recent gedaan op 6 december 2010 voor tattoo/ piercen / juwelier en is geldig tot 6 december 2012.

De prijs voor huur/koop/overname is bespreekbaar tegen elk aannemelijk bod.! alleen serieus belangstellenden worden dan ook geacht te reageren.

• Thijs

Wel even de tip dat de keuring niet geldig is wanneer er van eigenaar gewisseld word. Dan moet er een nieuwe worden aangevraagd.

Welke artiesten zijn er aanwezig en welke basis? Blijven die aanwezig?

• Dvin

De tattoo artiest is een bekwaam iemand die je eigen werken kan laten zien en ter plekke een tattoo kan zien zetten. Deze kan aanblijven freelance wanneer je dat zelf wel / niet zou willen. Er zijn geen verplichtingen alleen mogelijkheden. Tevens met andere tattoo artiesten iets over een te komen. Beter is uiteraard als je zelf je werkzaamheden kan doen als tattoo artiest/ piercer. Er zijn twee werkplekken in de studio aanwezig. En met de ggd kan je tussentijds iets overeenkomen inzake het certificaat. Want de studio is recent goedgekeurd.

• Thijs

Okay dat met de artiesten geloof ik wel. Je hebt daar geen contracten mee?

Die keuring is heel duidelijk niet meer geldig wanneer er van eigenaar gewisseld word. Daar is de GGD in de richtlijnen duidelijk in.

Wat heb jij voor afspraken met de GGD die het mogelijk maken om de vastgestelde regels te omzeilen? En heb je dat ook bevestigt gekregen, op papier?

• tattooartiest

hy hoeveel vraag je aan huur en hoeveel als ik het koop

• dvin

Voor onderhandeling over de huurprijs en evt. koop kan je mij bellen op 0613838709.

• dvin

Hoi, als je wil weten hoe dit zit kan je mij bellen en je hoeft niets te omzeilen. De studio is al gekeurd op alle fronten en voldoet aan alle richtlijnen ten behoeve van tattoo/piercen. Je hoeft id alleen dan opnieuw een algemene keuring te betalen, kosten zijn ongeveer 400 euro die hiervoor gerekend worden zodat het certificaat op naam komt te staan van de nieuwe eigenaar. Maar als je nog meer vragen hebt kan je mij ook bellen.

• robin

Ik heb wel interesse in huur van de studio, dit graag voor een periode van een jaar en maandelijks heb ik een bedrag in gedachten. Beschik nu zelf over een eigen studio maar de omgeving emmeloord spreekt mij wel aan. Er zit volgens mij daar niets in emmeloord aan tattoo/piercing en lijkt mij wel een uitdaging om proef te kijken hoe dit gaat lopen. Was nog langs de shop geweest alleen je was niet geopend. Ben je helemaal gesloten dan al? Mischien een optie om zo snel mogelijk om de tafel te gaan zitten om eens te praten over de mogelijkheden. Laat ff weten of deze nog beschikbaar is?

• robin

Hoi, ik heb nog steeds interesse en evt. voor verhuur van de gehele studio maar wel onder zelfde voorwaarden. gr Rob

• Tjitse

Hallo dvin,

Ik ben gedesinteresseerd in het huren van jouwn tattoo studio. Graag zou ik van je willen weten wat de huur is per maand, en of de shop nog te huur is. Via mail kan je me bereiken op tattoo.tjitse@gmail.com.

Met vriendelijke groet,

Tjitse.