Hallo,
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een tattoo voor mij en m'n tweelingbroertje. Kan weinig inspiratie vinden op het internet. Wie kan me helpen?
ik ben het zonnetje in huis en als jij mijn reactie(s) als negatief beschouwde…ik wordt er niet warm of koud van. Ik probeer enigszins nog te helpen, ga s op het tattoo forum kijken hoe daar af en toe gereageerd wordt.
Van zulke berichten van Arjan, daar wordt ik wel wat depri van. Ik vraag me af, hoe serieus neemt hij zijn tattoo dan?
Als jij echt n tattoo wilt, ga je toch op zoek naar, voorbeelden/plaatjes, ga je kijken welke stijl je aanspreekt en welke niet, ga je op zijn minst naar n lokale shop en legt uit aan de hand van al je voorbeelden uit waar je naar op zoek bent en schrijf je niet zo'n bericht op deze pagina
Ghostwriter.
(schrijft dit bericht met een grote glimlach)
Als jij echt n tattoo wilt, ga je toch op zoek naar, voorbeelden/plaatjes, ga je kijken welke stijl je aanspreekt en welke niet, ga je op zijn minst naar n lokale shop en legt uit aan de hand van al je voorbeelden uit waar je naar op zoek bent en schrijf je niet zo'n bericht op deze pagina
hij zei al dat hij niet zoveel kon vinden om inspiratie op te doen en als je zelf zo goed bent ghostwriter kan je ook wel iets verzinnen voor een tweeling of heb je elke dag meerdere tweelingen ? niet iedereen heeft zoveel ervaring als die vriendelijke ghostwriter toch ? Eens komt de eerste tattoo dan gaan de meeste zich er echt in verdiepen wat ze willen.
En ghostwriter als je een beetje depri word van deze berichten waarom reageer je dan het is geen verplichting !!
vriendelijke groet ali baba
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?