Leerling zoekt ervaren tatoeëerder!

• Iris

Heeya,

Ik ben 16 jaar, bijna 17. Ik woon in haarlem en ben bijna klaar met mijn examenjaar. Ik tatoeëer al een tijdje gewoon op varkenshuid enzo. 1 Keer op een vriend van me ;) maar ik zou graag bij een ervaren tatoeëerder leerling willen worden. Ik kan een aardig grote portfolio laten zien en mijn passie is gewoon tekenen en tatoeëeren!!

als je een leerplek voor me hebt in haarlem of in de buurt ervan,

drop dan je email en ik stuur foto's van mijn werk.

Groetjes,

Iris

• tatt

altijd weer die auto drop!!!

• infidel

*zucht*…….lees nou toch eerst eens het forum door voor je zulke berichtjes plaatst.

• infidel

hahahaha mogguh tatt , doe mij ook een dropje :) .

je word toch moe van zulke typjes he ? ze kunnen allemaal goed tekenen , ze zijn allemaal gemotiveerd , ze hebben al een halve biggenboerderij ondergekalkt met hun ebay of “groothandel” setje , of wat vrienden en familie en die vinden het allemaal een geweldig werkje.

straks wil niemand meer een gewoon beroep uitoefenen ?

het valt me nog mee dat niemand banketbakker wil worden naar aanleiding van de serie “cake boss” ……….

maar aangezien dat het hier een jonge meid betreft zal ze wel weer bijval krijgen van sommige reageerders , lees deze onderwerpen maar eens terug en kijk eens hoe er op jongens gereageerd word die willen tatoeeren en hoe er op meisjes word gereageerd !!!!!!

• Naomi

Infidel..

waar slaat dat nou weer op, ze vraagt toch alleen maar of er een werkplaats is in de buurt, of jullie een werkplaats kennen ofzo.

Jou antwoord slaat daar dus nergens op (Y)

• ink4life

het forum en onderwerpen doorlezen geld ook voor jou naomi , infidel heeft groot gelijk !!! of moeten we hier nu ook al met kinderen de discussie aangaan tegenwoordig ?

• Iris

Ik weet hoe ze meestal reageren op dit forum ja

maar als je alleen maar kan zegge dat ik het forum door moet gaan lezen

daar heb ik niks aan

en dan kan je beter niet antwoorden oke?

Ik vraag hier gewoon wat en dan krijg ik juist alleen maar onzin antwoorden

waar ik niks aan heb

ja zoveel die vragen of iemand het ze wil leren

ik kan het al

maar ik wil meer weten en leren.

al gezien wat er aan de zijkant van dit forum staat?

Nee?

: Dit forum is er om elkaar te helpen.En niet om je agressie op iemand af te reageren.Kom op en doe normaal!

je reageert je agressie niet af maar idd dit forum is om elkaar te helpen…

ga dan geen onzin berichten sturen waar ik niks aan heb

Groetjes,

Iris

• infidel

wat ik probeer te zeggen is dit , als je het forum nou eens doorspit zul je zien dat er 305.984 oproepen staan om het vak te leren en zoektochten naar leermeesters.

bij elke oproep staat ook het juiste antwoord , en op een forum op zoek gaan naar een leermeester is dus niet de juiste manier…………

echt , lees nu al die oproepjes hier eens en geef nu zelf eens het juiste antwoord…………..

• NAOMI

Met iris d'r laatste bericht eens;d

• ***american-x-tattoo***

Hier een oproep plaatsen zal niet zo veel uithalen. Idd lees de geschedenis eens door omtrent dit soort berichten.

Daarrnaast 1 advies ga met je portfolio lang de shops in en rond haarlem, op die manier maak je meer kans.