gezocht ex-tatoeëerder van Sparta

• Gwenn

Hallo allemaal,

Is er iemand die weet waar de ex-tatoeëerder van Sparta nu werkt. Hij werkt sinds kort niet meer voor Sparta maar ik weet nu niet waar wel,.

hij moet nog een tattoo op mijn schouderblad afmaken.

Groetjes,

Gwenn

• ***american-x-tattoo***

Misschien kan je andre vragen waar hij nu werkt?

• Rolleke

Of gewoon je Tattoo door Sparta af laten maken. Als je daar al bent geweest heb je toch een vervolg afspraak staan als je tattoo moet worden afgemaakt?

• Gwenn

een kennisje van mij heeft het zelfde probleem, werk wat afgemaakt moet worden. Toen ze bij Sparta was om een afspraak te maken werd haar verteld dat hij daar niet meer werkte. Op de vraag waar hij dan nu wel werkt werd het ijzig stil. Andre maakt nu zijn werk af maar ik ben bang dat je het verschil kan zien omdat iedereen zijn eigen stijl heeft

Gwenn

• TattooMichael

Bedoel je niet die Braziliaanse jongen (die geen nederlands spreekt) die bij hem werkte ?

• Gwenn

ja die bedoel ik, hij is rond eind 20 begin 30

Groet Gwenn

• Gwenn

is er echt niemand die weet waar hij nu werkt?

• Robin

Was deze jongen niet spaans ipv braziliaans? En was ie best groot met zwart haar en ‘n ringbaardje? Zoja, dan heb je ’t waarschijnlijk over David, ‘n collega van me. Werkte ook bij Bodycult in amsterdam maar heeft nu z’n eigen shop op het Oude kerkplein (ook in amsterdam).

• Gwenn

Hallo Robin,

Nee ik denk het niet, hij was ongeveer 1,80/1,85 slank postuur rond de 30 jaar, Maar was wel Spaans talig en had een Nederlandse vriendin die iets jonger dan hem was. Ze had op haar onderarm iets van roosjes staan die door hem waren gezet.

Volgens mij heeft hij laatst samen met Andre Sparta op de tattoo conventie gestaan in Alkmaar

Groet Gwenn

• michel

http://www.facebook.com/pages/Lions-Daggers-Tattoo-Saloon/188524741289312