onder breking in de lijnen

• evert

Ik ben jongs leden bij een erkende tattoo shop geweest heb al mijn tattoo's bij deze tattoo artiest laten zetten maar bij mijn laatste tattooblijkt na het schoon maken van de tattoo onder breking in de lijnen te zitten dus hij moest wel 3 a 5 keer de lijnen nieuw zetten ?

wat doet die verkeerd ik heb helbese ruzie met deze artiest gehad en ben weg gelopen met een halve tattoo !!!!!!

zeg deze persoon ligt aan je huid ik vroeg wat doe jij dan verkeerd maar dat kon die niet beantwoorden mischien weten jullie wat die verkeerd heeft gedaan.

Dit was de laatste keer dat ik bij deze artiest geweest ben de 1 na laatste had die al moeite mee maar in goed vertrouwen niks gezegd maar nu heeft die bij mij af gedaan.

• frenkie

tja …dat krijg je als je je naalden koopt bij de `13 in een dozijn groothandeltjes` ……zit je met je goedkope botte chinese naalden.

en erkende shop ? …bedoel je dat alle vergunningen en papieren aanwezig waren of dat de artiest zelf een erkend artiest is ?

hou er rekening mee dat er de laatse tijd heel veel shops zijn , waarvan de tatoeerder (let op , ik gebruik expres de term artiest niet) zijn beginnerssetje heeft aangeschaft op ebay of 1 van de nederlandse groothandels die diezelfde ebayshit verkopen.

vervolgens op 3 vrienden geoefend hebben……een shop geopend hebben incl. alle nodige papieren (……soms ook niet ….) ……..ze zijn dus een “erkende” shop ……maar tatoeeren kunnen ze niet.

op het forum tons of tattoos zie je heel veel van deze namen ook voorbij komen , bijvoorbeeld : tattooshop tijgertje , chillz design , powertattoo , tattoostudio samanouk etc. etc……allemaal van die pannekoeken die binnen een half jaar na aanschaf van hun 1e setje een shop geopend hebben.

maar als de artiest waar je geweest bent wel een goede artiest is …….ach , iedereen heeft wel eens een slechte dag.

• evert

Nee deze artiest heeft de ervordelijke papieren enz staat ook hoog aan geschreven bij ons in gelderland maar hij moet toch de vraag kunnen beantwoorden wegen de lijnen en dat ken die niet dus als er iemand tips heeft kan ik die door geven aan deze artiest hij levert verder goed werk en een slechte dag am me hola dat werk niet

• lezer

Welke shop ben je geweest? Laat eens een foto zien van je tattoo.

• ewout

Hi,

Kan zijn dat jij een dikke stugge huid heb. Ik heb vaak met donkere mensen dat zij een dikke huid hebben en dan moet je vaak de lijnen 2 a 3 keer overtrekken voordat het er goed op staat. Ik kan niet naar jou arm kijken dus ik weet het niet maar ik heb ook wel blanke mensen met zo'n huid en dan is het inderdaad wel lastiger om die lijnen er in 1 keer erop te krijgen, maar dan moet je ook niet bij een amateur gaan want dan word het helemaal niks met die tattoo! Maar ik weet niet hoelang deze man al prikt dus ik heb verder geen mening.

• Ghostwriter

ik weet niet waar je tattoo staat en de grootte ervan en de lengte van je tattoosessie, maar…

het kan zijn dat je huid op de desbetreffende plek niet goed pakt. Of dat je huid na een lange tijd wat beurs is geworden en daardoor ook niet goed meer pakt. En dat de tattoo artiest na 3x proberen niet verder probeert om zo littekenvorming te voorkomen.

beter praat je dit uit met je artiest.

• kobus

beste evert ik zie dat jij het zelfde probleem heeft en ook geen vragen kan beantworden.

er wordt jou ook gevraagd om wie en waar de tattoo gezet is (heeft),

maar goed als jij nou die bewuste beginnende(artiest) zelf bent of niet, jou onderbroken lijnen knnen aan meedere dingen liggen zoals je inmiddels wel al gehoord heeft, botte naalden, dikke huid, te ontdiep.

dat laatste is denk ik zo maar bij jo het geval.

greetz kobus

• tattoo willem

Beste mensen ik heb de tattoo bij evert gezet ik kom uit wezep effe een mededeling de lijnen zijn in tussen bij gewerkt heb het uit gesproken met evert en ja het is mijn schuld ik had de machine verkeerd in gestelt maar nu is alles bij gelegd en ik wil op deze wijze mijn excuses aan bieden.