HULP NODIG!!

• charna

hallo

ik ben charna 22jaar jong wonend in doesburg omgeving arnhem.(gelderland)

ik ben heel erg geintereseerd in tattooeren en tattoages en alles wat er maar mee te maken heeft

en daarom zoek ik werk of iets dergelijks. of om beter te zeggen om het tattooeren te leren.ik heb zelf

sinds kort een tattooeer aparaat gekocht met voetswitsch power supply en dergelijken

ik ben al een beetje aan het experimenteren op kunsthuid natuurlijk.

maar het is gewoon echt een passie voor mij is

kan iemand mij een mogelijkheid bieden of is er een tattooshop in de provincie gelderland of een tattoo artist die mij iets meer over het vak kan leren

bedankt alvast

• Ghostwriter

Dan moet je van je luie reet komen, een portofolio in elkaar zetten en elke tattooshop in de provincie gelderland afgaan. Hier zul je geen succes hebben.

succes.

• (}( Kitty ){)

Juist. Dat dus..

succes!

• do

Hoi Charna,

Leer eerst een tattooartiest zijn/haar werk te waarderen en deze niet tegen je in het harnas te jagen door wegens geld gebrek jouw onafgemaakte tattoo onder valse voorwenselen door een colega te laten afmaken. De laatste sessie is nog niet voldaan!!!!

Een goede start maak je zo in het tattoowereldje.

Succes

• au3

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPP!!!!!

• Ghostwriter

jij hebt ook hele zinnige dingen te melden =)

• au3

Haha, ja moet je zien wat voor vragen………passie, tattoo machine gekocht, kunsthuid en nu hopen op je doorbraak……..Dat wordt hem dus niet zo.

Ten eerste als je echt serieus bent weet je al bij welke tatoeerder je het liefst wilt “werken” en weet je al waar iedereen zit. Portfolio heeel belangrijk, maar wil nog niet zeggen dat je ook kunt tatoeeren, de weg is zooo lang.

• Ghostwriter

I feel u :)

plus, je apprenticeship is zonder vergoeding/loon…

ik denk dat dit (weer) iemand is die hoopt er snel rijk van te worden…

• bramboos

trek je niks aan hoor van die mafkezen die geen normaal antwoord kunnen geven.

ze hebben op alles en iedereen wat aan te merken.en over een luie reet gesproken hebben ze zelf volgens mij ze hebben niets anders te doen als op het forum de vragen van andere achterlijk te beantwoorden.

Dit forum is er om elkaar te helpen.En niet om je agressie op iemand af te reageren.Kom op en doe normaal!

• Ghostwriter

@bram

ik heb vaak genoeg fatsoenlijk gereageerd, maar als mensen niet de moeite nemen om dit forum door te lezen, eerdere posts te bekijken, etc etc

Moet ik me dan verplicht voelen om deze mensen te helpen?

Waarom schrijft hier iedereen over, passie dit, aardig tekenen zus, bla bla bla…Vraag jij je dan nooit af waarom deze zgn passievolle mensen schrijven; Joh, kijk eens hier of daar dat is mijn portofolio…

Ligt het dan aan mij? heb ik dan een plank voor mijn hoofd?! Dacht het niet…

Een artiest onderneemt geen actie op een forum als dit zonder beeldmateriaal te zien. Ben jij echt vol passie en wil je van tattooeren je beroep maken…zorg aub voor een portofolio en stap bij zo veel mogelijk shops binnen. persoonlijk contact werkt beter dan “open sollicitaties” op dit forum.

En zolang het alleen bij woorden blijft, maar niemand afbeeldingen kan laten zien…voel ik me ook niet geroepen mensen zoals deze “charna” te helpen.

lijkt me fair toch.