gezocht tatoeëerder

• Robin

Ik ben opzoek naar een Braziliaanse tatoeëerder die ik heb had ontmoet op de tattoo conferentie 2010 in Alkmaar. Ik heb het met hem over mijn volgende project gehad., In dat gesprek wist hij precies wat ik wilde hebben en zaten op de zelfde lijn. Alleen ben ik zijn telefoonnummer kwijt geraakt. Hij heet Leander of leandro en kwam dacht ik uit Brazilië en werkt bij een shop in Hoorn. Ik ben daar geweest maar ze wilde mij daar niet verder helpen. Wat er is gebeurd weet ik niet maar is voor mij niet belangrijk. ik weet wel dat de jongen erg goed was in zijn werk en mij aanvulde in mijn iedeen.

• Jan Wielinga

Hallo Robin,

Zag net je oproep staan maar ik weet ook niet wie je bedoeld.

Misschien dat ik iets voor je kan betekenen om je project te kunnen realiseren.

Je kan altijd vrijblijvend contact met me opnemen.

Met vriendelijke groet,

Jan Wielinga

www.tattooshop-marum.nl

info@tattooshop-marum.nl

mob.06-50522213

• Morty

Hallo Robin,

ik denk te weten wie je bedoeld bij mij heeft hij een halve sleeve gezet en wilde deze laatst door trekken. Omdat hij alles zelf heeft uitgetekende wilde ik dat weer door hem laten doen, om de zelfde teken stijl te houden. Toen ik daar was om de uitbreiding te bespreken was hij daar weg. Ze weten waarschijnlijk wel meer maar laten niets los om je als klant daar te houden. De andere man daar werkt is ook erg goed in zijn werk maar heeft een andere teken manier.

Wat ik nog weet van hem waren 2 zwarte kruisen op de boven kant op zijn handen waren getatoeëerd, en dat hij diverse tekening zou maken voor de tattoo conferentie in Alkmaar

Groet Morty

• Robin

Hallo Jan,

bedankt voor je reactie, ik probeer eerst deze jongen op te sporen omdat ons iedeen goed bij elkaar pasten. Maar als dat niet lukt kom ik bij je langs in de shop om het het over mijn projectje te hebben.

Groet Robin

ps. Het werk op je site ziet er erg mooi uit

• flipmode

Robin, als je die Wielinga's werk er mooi uit vind zien zie ik niet in waarom je op zoek zou gaan naar die Braziliaan… Dan kun je vrijwel elke middelmatige tattooshop inlopen.

• au3

Het is trouwens conventie…………….geen conferentie…………… dan praaaaat je met iemand

• inkworkstattoo

Kijk ook eens op inkworkstattoo.com

Komt in oktober naar nederland

meer info per mail inkworkstattoo@home.nl

• Nick

Robin, ik weet wie jij bedoelt LEANDRO een top artiest en ook nog een leuke relaxte gast….niet zoals die worteltrekker hier boven die het heeft over “elke middelmatige tattoo-shop” want hij kent duidelijk niet het werk van Leandro (azijnpisser) enfin ; hij woont nog in Hoorn NH met z'n vriendin Mignon; google z'n naam in combi met tattoo-Hoorn en vlgns mij kom je dan op z'n twitter en facebookaccount uit….suc6