Stoppen met afkraken van een ander

• Fred

Kan de beheerder van dit prikbord een ieder een ban opleggen die hier een ander loopt af te kraken?. Wordt er niet goed van dat er steeds meer negatieve berichten worden geplaatst.

De een gaat liever naar tattoo A en een ander naar tattoo B. Respecteer de mening van een ander en als je commentaar heb gebruik dan je volle verstand en typt het eens zonder iemand anders persoonlijk aan te vallen misschien wordt het dan weer eens gezellig hier.

Anders hoop ik dat het prikbord eens een tijdje dicht gaat.

Groet Fred

• tattoo.pagina

Hoi Fred,

Jij was niet de enigste,ik heb ook diverse mailtjes gehad omtrent het afzeiken .

Ik zelf vind het ook niet nodig.

Een ieder is vrij om te gaan waar hij wilt.

Tegenwoordig heeft 95% van de tatoeerders een eigen website waarop hun werk is te zien.

Zodat de klant zelf kan bepalen door wie hij/zij getatoeerd wilt worden.

Ik liet het regelmatig wel toe ,omdat ik ook vond dat er soms gewaarschuwd moest worden.

Of dat ik het te laat zag,en er al zoveel gereageerd was,o.a door de beschuldigde zelf.

Maar helaas loopt dit soms te veel uit de hand.

Dus bij deze roep ik iedereen op die gebruik maakt van dit forum.HEB RESPECT VOOR ELKAAR.

• Fred

Hoi,

Kan je niet de volgende die weer begint met afzeiken een ip ban geven en post verwijderen. Kom hier bijna dagelijks om te kijken of er nieuwe ideeën zijn gepost en andere leuke zaken maar helaas mis ik dat al meer dan een jaar.

Als er iemand is die bij een tatoeëerder een slechte ervaring heeft opgedaan gaat dat dan niet via hier verspreiden maar ga terug naar de artiest. Dat doe je ook als je een auto, tv of weet ik wat koopt.

Een waarschuwing kan ook in normale tekst getypt worden en anders houd het voor je. Ik hoop dat je wat strakker gaat controleren op het prikbord en in ieder geval bedankt dat je gereageerd heb en laten we hopen dat het vanaf nu gezelliger gaat worden.

Groet Fred

• Jazz

En ik en een hele hoop andere worden moe van al die tig mensen die tattoo artiest willen worden en vervolgens mensen verneuken met een leugen dat ze tattoo artiest zijn.

En als je geen kritiek kan ontvangen hoepel dan zowiso op van forums/prikborden.

• corja

hey jazz

je vraagt toch naar een portfolio voordat je wat laat zetten.

je kijkt eerst wat die gene kan.

dus als jij een prutser aan je lijf laat zitten is dat je eigen verantwoording.

grt corja

• Jazz

Buiten het feit dat dat helemaal los staat van dit topic heb ik geen tattoos van prutsers ;)