Wie heeft er plaats voor vrouwelijke leerling?

• Isa

Hee allemaal!

Ik plaats deze advertentie voor mijn goeie vriendin en buurvrouw. Zij tattoeerd al een tijdje voor zichzelf (voornamelijk thuis en ze doet het niet bij Jan en alleman, alleen vrienden:) en heeft redelijk ervaring maar ze zou heel graag in een zaak aan de slag gaan en van alles leren om nog beter in het vak te worden. Ze is erg creatief, kan goed tekenen (maakt zelf ontwerpen) leergierig en perfectionistisch :) Het enige “nadeel” is is dat ze Bulgaarse is, en weinig Nederlands spreekt, dit gaat wel steeds beter. Ze verstaat en begrijpt het heel goed, spreekt wel heel goed Engels. Ze is geen illegaaltje :), is gerouwd met een Nederlander en heeft een zoontje van 5. Dus als er iemand is die haar een kans wil geven om haar dit mooie vak te leren, mail me dan!! Ook kan ik op verzoek foto's van haar werk sturen….

Groetjes van Isa

• Isa

Oh ja, niet geheel onbelangrijk, het gaat om omgeving Den Haag :)

• zezel

ZUCHT …..mensen lees de topics nou eens even , je bent nummer 1,342,096 die het hier probeert.

je krijgt op dit bericht alleen maar negatief commentaar.

en ook nooit vertellen dat je al prikt , dan ben je bij voorbaat al kansloos.

• Gho$twriter

portofolio? foto's?

• Isa

@Zezel,

Sorry dat ik het hier probeer, ik wil alleen maar een goeie vriendin helpen ;) En waarom zou ik niet vermelden dat ze al prikt? Dan weten eventuele geinteresseerden dat ze al wat ervaring heeft. Lijkt me niet geheel onbelangrijk….

@Gho$twriter,

Als je je mailadres achterlaat kan ik je foto's mailen. Ik moet ze dan nog wel even bij haar halen, dus kan ze je dan vanavond toesturen.

• zezel

zoals ik al zei . lees even de topics over : beginnend tatoeerders , prutsers , thuistatoeerders , mensen die in de leer willen etcetc.

mensen die al thuis prikken en/of een leermeester zoeken worden niet echt gewaardeerd en dan druk ik me zacht uit.

er is zelfs al een site waar je illegale thuisprikkers (en echte prutsers) aan kunt geven.

er is al een tijdje een echte heksenjacht gaande hierop.

vandaar mijn eerste reactie.

en die zucht was omdat de mensen dus niet eerst even rondsnuffelen op fora als deze om te kijken wat er leeft in dit wereldje , dan had je namelijk van te voren geweten wat voor een soort reacties je had kunnen verwachten.

• zezel

ohwja , zoals je misschien begrijpt doe ik niet lelijk tegen je , en scheld je niet uit , maar wilde je alleen waarschuwen tegen alle negativiteit hier :)

• Isa

Ik vatte het ook niet als lelijk op ;) Had gewoon ter orientatie op Google inetypt “tattoerder gevraagd” en kwam zodoende bij een advertentie op dit prikbord. Ik heb totaal niet doorgehad wat voor forum dit is :( Dacht dat het prikbord voor dit soort advertenties bedoeld was dus mijn excuus dat ik niet verder gekeken heb :) En zal vast niet de eerste zijn die dit zegt maar ze is absoluut geen prutser, ze heeft het geleerd van Ben Saunders (goeie vriend van haar man) en nee, ik zeg dit niet omdat hij nu toevallig bekend geworden is. Ze is er toen eventjes mee gestopt wegens verhuizing en heeft het daarna niet meer opgepakt aangezien Ben in Hoorn zit en zij in Den Haag woont nu, en ze wil ook niet van zijn naamsbekendheid gebruik/misbruik maken en overal binnenstappen en zijn naam noemen…. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is. Ik probeer alleen te helpen ;) Heb eens verder zitten lezen hier en begrijp dat je het beste kans maakt om met je portfolio shops af te gaan, dus ik ga een portfolio met haar maken en we'll keep our fingers crossed! In ieder geval thanx voor de info :)

• Ghostwriter

Geef me jou emailadres maar :)

gr.

• Isa

Mijn mailadres is Isabelle_franken@hotmail.com