Leerling tatoeëerder man

• Richard

Hallo, ik ben Richard en 24 jaar oud. Tekenen doe ik al een tijdje en vind dat dat redelijk gaat. Heb ook al een tattoo gezet bij bekenden, dat is goed gegaan. Ik zou graag verder willen in dit vak en heb er alles voor over. Om het vak goed te leren en zou best in dienst willen bij een goede leermeester. liefst omgeving Gelderland/Overijssel. Ik zit nu nog binnen defensie maar wil er binnen 3 jaar uit om verder te gaan met tatoeëren, dat is mijn doel. Ik zou eventueel deeltijd kunnen werken om te kijken hoe het gaat en langzamer hand de overstap te maken in het wereldje. M.v.g. Richard tatoeëerder

• frenkie

hallo , ik ben iemand en ik wil graag tandarts worden , ik heb al wat tanden en kiezen getrokken bij familie en vrienden en dat ging goed.

ik dacht….eerst ff proberen om te kijken of het wel iets voor mij is ?

een tang en een afzuigapparaat heb ik al , nu zoek ik nog een tandarts waarbij ik in de leer kan.

………………………….

• tatt

hallo, ik ben ook iemand en ik wil graag pooier worden.

ik heb al wat vrouwen gen*#%@kt en dat ging prima.

nu wil ik verder in het wereldje en heb al een vrouw en een bed, nu zoek ik nog een hotel waar ik het bed mag neerzetten………

Misschien kan ik een “dienst” terug doen als ik eenmaal overgestapt ben. :D

(ps. Probeer even de zoekfunctie en lees de aanraders na, je bent nr. 250.000 die een soortgelijk berichtje hier neer zet)

succes verder

• ***american-x-tattoo***

Op deze manier vind je nooit iemand die het jou wil leren. Hiervoor zul je hard moeten werken en knokken, daar de leerling plaatsen erg schaars zijn.

Maak een zeer goed portfolio met uit eenlopende werken erin van je en ga hiermee lang tattoo shops met je vraag en je tekenwerk. En dan je vingers kruizen en hopen.

• jan

maak zoals de vorige al zegt n portofolio en ga studios langs

als je hier op deze site dit zet krijg je alleen maar gezeik

suc6

• Soldier

Ik ben ook iemand en ik wil graag sluipschutter worden, ik heb al een luchtdruk geweer gekocht bij de dump met een echt vizier, ik heb al een paar blikjes geraakt en ik denk dat ik nu wel klaar ben voor het echte werk.

• Ghostwriter

Richard, zoals je zelf aan de reacties kunt zien, kun je met dit soort vragen op weinig sympathie rekenen.

Mocht je het idee hebben nog vaker te gaan tattooeren op maten, 1 tip: gelijk mee stoppen. zo leer je je dingen verkeerd aan.

tip 2: Zorg dat je een portofolio hebt. digitaal of analoog.

tip 3: Tekenen tot je erbij neervalt. En zodra je neergevallen bent, vrolijk verder gaan met tekenen.

tip 4: Het is aan jou door te laten zien hoe graag je het wilt, JIJ moet er moeite voor doen. Loop tattooshops plat, ga mee kijken met n bekende waar jij n tattoo voor getekend hebt etc, etc etc

• ewout

Richard, dat prikken in je vrienden zou ik ook mee stoppen want als het er niet uit ziet dan zijn het straks je vrienden niet meer! En inderdaad wat veel mensen hier al zeggen is dat je op deze manier nooit een leerplek zal krijgen want ik weet niet wat jij kan en hoe je het zelf zie ( qua tekenen bedoel ik) Ik heb een jongen die in de leer is op mijn zaak en het is heel makkelijk om te zeggen, waar ik naar kijk is of het klikt tussen mij en die jongen/ meisje en dat hij natuurlijk talent heb. Ik ben niet iemand die laat betalen om een werkplek te verdienen bij mij maar ik ben wel iemand die kijk wat jij er voor over heb om het te leren en ik kan dat nooit van een computerscherm zien. In het begin zal je helemaal gek worden van het overtrekken van tekeningen en van het opruimen van mijn werkplek, maar daar leer je alleen maar van. Iedereen kan op marktplaats een machine kopen van 50,- maar er mee werken lijkt heel makkelijk maar is toch lastiger in praktijk. Als je goed ben met tekenen dan wil het nog niet zeggen dat je ook goed kan prikken jongen, maar ik heb niks van je gezien dus ik kan niet oordelen over je werk. Je moet maar denken dat de volhouder wint en als je bij iemand in de smaak valt en je ben trouw aan je leermeester(es) dan kom het vanzelf wel. de bal ligt bij jou om er wat mee te doen.

• au3

Haha, eindelijk weer eens lachen………………………..