bekende nederlandse tattooartieste

• laura

hoihoi

voor mijn examen moet ik een groot werkstuk maken over een onderwerp wat veel ophef in de maatschappij geeft, waarna ik het 2 avonde 5keer op een avond voor een grote groep mensen ga presenteren.

waarom het onderwerp tattoo? ik zelf ben erg bezig met tattoo;s

aan bod komt van alles van de geschiedenis tot nu, werkwijze enz…

waaronder ook de bekende nederlandse tattoo artiesten…. nu is op internet niet echt duidelijk wie er nu echt bekend zijn en het helemaal gemaakt hebben… behalve henk en tattoo bob…

iemand een klein lijstje?

tnx

• Kai

Tsja, wat vind jij onder het gemaakt hebben vallen? Henk Schiffmacher is alleen maar bekend omdat ie een aantal internationale bekenden heeft getattoeerd en tattoo bob alleen maar omdat ie 1 van de 1e was in Rotterdam, maar er zijn in Nederland diverse artiesten die stukken beter tatooeren dan hun.

En bij die goede artiesten zijn het altijd een beetje dezelfde namen.

Dus ik vind dat je het gemaakt hebt als je shop gewoon goed loopt, mensen positief over je werk spreken en je volgeboekt zit ;)

• john

er is maar 1 topartiest in NL en dat is Rick Scholten die werkt bij tattoomania

• Kai

Whehe Ricky is zo goed geworden mede dankzij Gerrit en is daar geloof nu nog 1 dag in de week gast artiest.

Tons of tattoos, wat een kut forum is dat, kom ik al jaren niet meer, daar is het 1 ploeg van bekende artiesten die iedereen loopt af te zeiken, zal geen namen noemen maar het zijn bekenden in de tattoo wereld plus die 2 zielige beheerders die er bij proberen te horen.

• Samuel

laura, kan ergens met je in contact komen?

kan wel hier in het wilde weg gaan posten, maar dat schiet niet heel erg op zo, gezien de overige reactie op je post.

gr.

• cees

nou Kai dat is hier precies hetzelfde ook een vast groepje mensen die elkaar zwart loopt te maken en denken dat ze de beste zijn maar ja het zegt al heel wat over deze mensen dat ze daar tijd voor hebben om continu andere tattooeerders de grond in te boren hebben zelf niks te doen in hun shop of zijn werkeloos

• laura

Hoihoi ik ben via via al aan een aardig lijstje gekomen dus wat mij betreft is dit topic gesloten gr laura