Gezocht vr, tattoo modellen

• fotofrans

Hallo,

ik ben een fotograaf met een eigen studio in Maastricht. Ik zoek vr, modellen met meerdere tattoo's om te fotograferen.

Het gaat mij om kunstzinnige fotografie ( eventueel artistiek naakt ) en niet om pure registratie.

Ik fotografeer je op TF/CD basis dwz jij ontvangt de gemaakte foto´s op cd-rom en hoeft mij verder niet te betalen.

Jij mag die foto's vrij gebruiken met mijn naams vermelding. Ik mag die foto's ook vrij gebruiken.

Zo wil ik die foto´s plaatsen op mijn website en eventueel exposeren.

Op mijn website kun je zien wie ik ben + hoe ik werk ( videoclip ) en voorbeelden van mijn fotografie en ook enige voorbeelden van mijn tattoo fotografie.

Serieuze, stijlvolle fotografie.

Voor meer info kun je mij mailen ( eventueel via contact op mijn website ).

mvg

Frans

www.foto-frans.nl

• fotofrans

Wakiewakie,

Je kent mij niet maar pretendeert wel van alles over mij te weten.

De reden dat ik geen man bij een shoot wil is dat ik door schade en schande wijzer ben geworden.

Ik heb namelijk een hekel aan die hijgende vriendjes+mannen in mijn nek die altijd willen dat hun vriendin/vrouw verder wil gaan voor de fotograaf dan die meiden zelf willen gaan.

Zo werk ik nu al 10 jaar. Heb de beste referentie;s van modellen die ik al eerder fotografeerde en steeds terug komen.

Overigens staan op mijn website alle gegevens over mij, naam, adres, foto, etc.

Ik spuit dus geen vuil achter een lekkere anonieme naam.

Voor de rest: vraag eens aan een van de modellen onder aan deze pagina wie ik ben en hoe ik werk. http://www.modellennet.be/profile_det.php?type=photographer&pid=273

Zij zijn mijn beste referentie.

Voor de rest is zou ik zeggen…….. zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Ik zoek dus serieuze vr. modellen die mooie kunstzinnige foto's van hun tattoo willen.

Breng gerust je beste vriendin , moeder, zus mee.

mvg

Frans.

• Mike

Frans, je kunt je bericht ook eens op dit tattoo forum plaatsen.