Gezocht vr, tattoo modellen

• fotofrans

Hallo,

ik ben een fotograaf met een eigen studio in Maastricht. Ik zoek vr, modellen met meerdere tattoo's om te fotograferen.

Het gaat mij om kunstzinnige fotografie ( eventueel artistiek naakt ) en niet om pure registratie.

Ik fotografeer je op TF/CD basis dwz jij ontvangt de gemaakte foto´s op cd-rom en hoeft mij verder niet te betalen.

Jij mag die foto's vrij gebruiken met mijn naams vermelding. Ik mag die foto's ook vrij gebruiken.

Zo wil ik die foto´s plaatsen op mijn website en eventueel exposeren.

Op mijn website kun je zien wie ik ben + hoe ik werk ( videoclip ) en voorbeelden van mijn fotografie en ook enige voorbeelden van mijn tattoo fotografie.

Serieuze, stijlvolle fotografie.

Voor meer info kun je mij mailen ( eventueel via contact op mijn website ).

mvg

Frans

www.foto-frans.nl

• fotofrans

Wakiewakie,

Je kent mij niet maar pretendeert wel van alles over mij te weten.

De reden dat ik geen man bij een shoot wil is dat ik door schade en schande wijzer ben geworden.

Ik heb namelijk een hekel aan die hijgende vriendjes+mannen in mijn nek die altijd willen dat hun vriendin/vrouw verder wil gaan voor de fotograaf dan die meiden zelf willen gaan.

Zo werk ik nu al 10 jaar. Heb de beste referentie;s van modellen die ik al eerder fotografeerde en steeds terug komen.

Overigens staan op mijn website alle gegevens over mij, naam, adres, foto, etc.

Ik spuit dus geen vuil achter een lekkere anonieme naam.

Voor de rest: vraag eens aan een van de modellen onder aan deze pagina wie ik ben en hoe ik werk. http://www.modellennet.be/profile_det.php?type=photographer&pid=273

Zij zijn mijn beste referentie.

Voor de rest is zou ik zeggen…….. zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Ik zoek dus serieuze vr. modellen die mooie kunstzinnige foto's van hun tattoo willen.

Breng gerust je beste vriendin , moeder, zus mee.

mvg

Frans.

• Mike

Frans, je kunt je bericht ook eens op dit tattoo forum plaatsen.

• fotofrans

Hallo Mike,

bedankt voor de tip. Ik ga daar zeker even kijken.

Hopenlijk zit daar niet zo'n heimelijke zieke geest ( wakiewake ) die lekker vanuit de anonimiteit - en volkomen uit de lucht gegerepen - seriereuze mensen in een kwaad daglicht wil zetten.

Mike, nogmaals dank.

mvg

Frans.

• ttb

trek het je niet persoonlijk aan frans.

er zitten hier een paar zieke geesten die alleen maar alles af kunnen kraken en overal het kwade in zien.

iedereen heeft natuurlijk wel eens en negatieve mening ergens over maar sommige doen niet anders dan zwart denken.

• wakiewake

hier nog eens een berichtje van de “zieke geest”

Mijn vrouw heeft al verschijdene fotoshoots achter de rug, telkens met mij erbij en dat is voor de fotograven waarvoor ze poseert geen enkel probleem, als ik met hun het aan kaart dat ik ooit eens een site ben tegengekomen, ja fotofrans die van u, waar in duidelijk staat dat er gaan mannen mee mogen komen dan trekken de meeste fotograven serieus grote ogen en vinden dit allemaal een zeer rare manier van werken. Oh en ik heet Koen Peelmans en ben wonende te Neerpelt België dus wat die anonimiteit aan gaat daar wil ik mij niet achterschuilen ben gewoon onder wakiewake geregistreerd op dit forum. En aan de anderen ik ben geen ‘afkraker’ ik ben realistisch, als je je wat meer in fotgrafie moest verdiepen dan zal je merken dat dit zeer zelden is dat er geen vriendjes echtgenoten mee mogen komen naar een shoot en degene die dit wel eisen zijn 9 in de 10 gevallen vettige geillaards die proberen hun model uit de kleren en in hun bed te krijgen. Voor de rest maak ik er geen woorden meer aan vuil ieder zijn mening en ervaringen.

• fotofrans

Misschien moet je dan een met goede fotograFen ( niet fotograVen ) spreken. Spreek eens met die wat mij kennen en spreek eens met de modellen die mij kennen. Ik heb u al een link daarvoor gegeven. Ik werk met heel veel Belgisch Limburgese fotografen + modellen samen. Zij zullen u UIT ERVARING kunnen vertellen wie ik ben en hoe ik werk. Dus niet op een vermoeden of een hersenspinsel van een of andere nitwit, NEE UIT ERVARING MET MIJ.

• the artist

hey frans

heb ff op je site gekeken

je foto werk ziet er goed uit

nou ik hoop voor je dat er vrouwen zijn die model willen zijn

en ja er zijn altijd mensen die zieken hier trek je er niets van aan

grtz en good luck

• fotofrans

@ The Artist: heel hartelijk dank voor het compliment.

Dit doet me erg goed. Ik ben gewoon iemand die enorm serieus met fotografie bezig is. Op mijn website staat idd exact hoe ik werk zodat aankomende modellen weten wie ik ben en hoe ik werk. Ik heb dit speciaal gedaan om duidelijk te zijn en “hijgers” in mijn nek te weren. Je kan ook zien dat ik met een aantal vaste modellen werk die al jaren heel graag terug komen. Modellen die al vaker voor mij poseerden weten hoe serieus en voorzichtig/respectvol ik met hun omga. Ik sta daarom bekend, echt waar !!!!

Nu wilde ik graag wat tattoo modellen fotograferen om mijn portfolio te variëren. Niks meer en niks minder.

Je kan je voorstellen dat je dan raar opkijkt als een volstrekt onbekend iemand je op een volstrekt uit de lucht gegrepen manier in smerige taal begint te beschuldigen zoals die vent bovenaan. Zijn reden ? ik kan er hooguit naar raden.

The artist: Nogmaals dank voor het compliment mbt mijn fotografie.

Modellen die interesse hebben kunnen uiteraard ook eerst op voorhand - samen met hun partner - eens komen kijken en praten met mij in mijn studio. Daarna kunnen ze altijd nog beslissen. Wel even afspreken !

mvg

Frans

www.foto-frans.nl

• the artist

hey frans

heb ff op je eigen site gekeken

en dat is nu toevallig heb je nummer hier al in agenda staan voor onze trouw reportage lol

mou kerel maak je niet druk hier en mocht ik vrouwlijke klantjes hebben die op de pica willen laat ik t je horen

grtz from maastricht