tattoo artiesten lees dit, dit kan nuttig zijn

• kobus

Beste mede artiesten, een tijdje geleden is er een tattoo op mijn arm geplaats.

Ik zelf had de kleuren mee genomen die er in vewerkt moesten worden.

Waaronder ook de tokyo collors van skincandy.

Tokyo pink, tokyo red en tokyo orange.

Nu was ik laatst op een te gek feest met veel blacklite, en tot mijn verbazing verlichte mijn tattoo op.

Twee dagen na het feest ben ik naar de zaak gegaan met een kleine blacklite, en heb deze bij de tokyo collors gehouden en ja hoor ze geven licht wanneer ze in aanrakink komen met uv lich.

Ik heb nu onbebuwust blacklite ink in mijn huid, ben er niet ontevreden over want het resultaat mag er zijn.

Dus beste mede artiesten kijk uit met de tokyo colors van skincandy.

Gegroet kobus

P.s. Jawel skincandy is een goedgekeurde tattoo inkt

• resto

Of het nu een wel een goedgekeurde inkt is of niet (alleen goedkope toko's verkopen deze inkt overigens) vind ik het maar raar dat een artiest toestaat dat een klant ze eigen inkt meeneemt.

Maargoed, zo te horen is het goed afgelopen en ben je er blij mee ;)

• (}( Kitty ){)

beetje vaag verhaal dit..

• kobus

Hey resto wanneer een artiest zich laat tattooeeren door een mede artiest, komt het wel vaker voor dat de artiest zelf het inkt mee neemt die hij erin verwerkt wilt hebben.

En nee skincandy wordt niet alleen bij de goedkopere groothandels gekocht.

( Zelf kopen wij ons matriaal bij taktik, fullmoon en balloe) en de inkt kan zich concurreren met intenze of eternal. Het is een hele goede inkt. En ik werkte er veel mee.en 14 euro' voor een klein potje vindt ik niet goedkoop tegenover de 11 euro die ik voor het zelfde potje intenze of eternal betaald.

Maar goed hier gaat het immers niet om wie of wat de inkten verkoopt.

Het gaat erom dat medeartiesten die ook met skincandy werken weten dat de tokyo collors van skincandy, blacklite collors zijn. En kitty wat is hier vaag ? Heb je te weining scjool gehad om het te snappen.

Groeten kobus

• resto

ahja, dan heb ik het verkeerd gelezen, had gister een hele lange drukke dag dus was kapot, niet echt doorgehad dat je zelf ook artiest bent, in dat geval heb ik niks gezegd;)

• kobus

Is goed resto, dat kan iedereen overkomen.

Peace. Gegroet kobus.

• mike

Gelukkig voor de desbetreffende shop had je je eigen inkt mee! :)

De tokyo range is ook de uv lijn van skincandy, staat er ook vast wel op.

greetz mike

• kobus

Hey mike, nee het staat niet op het flesje. En op de flesjes van de uv lijn,

Staat duidelijk blacklite ink vermeld, dit weet ik omdat ik da flesjes heb bekeken op de londen conventie. Peace

Gegroet kobus

• kobus

Zo daar ben ik weer met een kleine vermelding,

De orange kleur tinten van skincandy zijn ook uv het gaat om de kleuren bloodorange enmarz. Dit zouden standaard inkten moeten zijn maar zijn dit niet.

Hou er een blacklite bij en ze lichten op.

Heb dan ook vandaag besloten om geen skincandy meer te gebruiken, en heb het hele arsortiment uit mijn kast gehaald en weggegooid.

Dus mede artiesten let op met skincandy .

Peace

Gegroet kobus

• Marga

En nog te info.

De Skin Candy kleuren zijn niet goed gekeurd om in Nederland te worden gebruikt omdat deze niet steriel zijn en verboden AZO kleurstoffen bevatten en de Skin Candy UV kleuren zijn ook afgekeurd voor gebruik in Nederland.

De enigste UV inkt die een goed keuring heeft voor Europa en voor Nederland zijn de Mom's UV kleuren, deze zijn namelijk getest bij ctl-bielefeld en goed bevonden volgens de EU Resolution EU ResAP(2008)1