de echte artiest , de moeite van het lezen waard.

• freddie

hieronder weer eens een advertentie van marktplaats.

in mijn ogen niet van een shop ??? oordeel zelf.

wat mij steekt aan deze advertentie is dat deze meneer denkt dat de artiesten hun geld niet waard zijn.

een tattoo is als een schilderij , gezet door de juiste artiest zijn geld meer dan waard , niet volgens de meneer die deze advertentie plaatste.

die denkt dat een artiest alleen zijn materiaalkosten mag/kan rekenen.

hij vergeet even de huur , de tijd en het vakmansschap die een echte artiest investeerd.

enfin ….hij doet het wel even goedkoper dan de rest.

http://hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/392577103-heb-je-een-slecht-gezette-tattoo.html?return=eJwtjE0KwjAQhe9SaJZtYtVFSpD2JqGJNCRphswURfHuTtHV%2B94Pz2ql30HLEbW6St2gt3VZx5UIdN%2FHAn7rsq2RIFlL2G2p%2F006WOH2TEYJh4ZKO0yqHWYXGFgTsb4CMOLd4b%2BFI5UMmYtp27OvYWEbH2zJEhX%2BmQseJycBsBspoCAtxXmjLvIcoRk%2FX1FLORI%3D&df=1&fta=eNot0UtuwyAQBuC7sMia4WkG5Qq9QgQGWitOjAJJrVa9ezFk9zED%2F1hjhxp%2FC05Ino%2F18nJrIbYdBZJ9PcMplHPdEGxY0K4Vf5ZsSwqlVXJFam8Z789bfCyzvX5jdbVum93KguyU8%2FNMT3krdd5CPIOk4pqP7Bad3WckdmkpBTmSJfShnDUD1S7pSHcAJoxnfgdOo0%2Fa7SAV55qyHZQL3IHZgQUHTPEdtFKCinRARgqsY6Ji7tBhFgM%2B%2BgFjVIfU1HSA9NMBEZOMHZORrkNPqefwZFQ4wGbt%2BghuTBwtFXzPYd5I2eH4uzLNJg1w0T%2BV6aYB7dUb7N1q4wakpx0qsgYumWbTuCwSG88hTf0yxCDEgFfu2CW0VdYtu1Aua7x%2F1q9j3ao1DJKb2y%2FHH2hLDyhpKzIk7pvYjzdfxDqk%2BPv39w8viJpR&fta_ind=7&fs=1

Heb je een slecht gezette tattoo! Prijs:

Bekeken: 0 keer sinds 02-11-10, 21:09

Vrijgezel in 1504kp?

BeschrijvingHelaas zijn er veel slecht geplaatste Tattoo's. Of zijn in de loop der jaren vervaagt zodat het plaatje niet meer duidelijk is. Shops vragen echt belachelijke priijzen waardoor het bijna alleen voor de elite nog mogelijk is om een mooie tattoo te laten zetten. Prijzen lopen uiteen van 100 tot 150 euro per uur!. Geloof me mensen, dit is geen enkele artiest waard!. Ook de belachelijke stelling dat je voor meerdere kleuren vaak tot 50 euro per kleur extra moet betalen slaat nergens op. Bovengenoemde werkwijze gaat bij mij dan ook niet op!. U mailt mij met uw idee, of foto wat u wilt, of het nu coverwerk is, of een eigen idee, u hebt het voor het zeggen. Wel graag de grote van de tattoo in cm aangeven, en u krijgt van mij de prijs te horen, en geloof mij dat deze vele malen lager is dan de gemiddelde shop. Natuurlijk werk ik uitermate schoon! naalden etc worden eenmalig gebruikt en worden in uw bijzijn vernietigd of meegegeven aan u als aandenken. Kortom; wilt u een mooie tattoo mail mij dan. ps aan foto's doe ik niet, omdat ik geen zin heb mijn werk te zien bij een beunhaas die dan claimt dat hij dit gemaakt heeft…

• tatt

net even gekeken op de kaart bij marktplaats en hij heeft geen ggd keuring…

als hij gegarandeerd netjes werkt zou hij dus in mijn ogen ook de keuring moeten hebben..

• tattoo

Lees: naalden etc worden eenmalig gebruikt en worden in uw bijzijn vernietigd of meegegeven aan u als aandenken.AANDENKEN! DIE TIKT NIET! aan foto's doe ik niet, omdat ik geen zin heb mijn werk te zien bij een beunhaas die dan claimt dat hij dit gemaakt heeft…BEUNHAAS! WIE IS HIER NU DE BEUNHAAS.

ZULKE MENSEN MOESTEN HUN VINGERS OP DE PLAATS VERLIEZEN ZODAT ZE HET BEROEP NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER KONDEN UITOEFENEN!

• 010-4ever

hahaha meegegeven als aandenken, word steeds gekker.

• No.pain

Als de man het als hobby doet behoeft hij toch geen ggd keurmerk.

ook hoeft hij geen tax te afdragen en pensioen ed.

dat staat los van zijn kunnen en van de hygiene.

En zolang die verschillen er blijven tussen de wel tax betalende ggd

onkostende makende artiesen en de niet betalers zal er een muur blijven bestaan.

Hoe lager je onkosten hoe lager het uurloon, dat is een simpel rekensommetje.

Het zou schandaliger zijn dat die lui de hoofdprijs rekenen terwijl ze minimale onkosten afdragen.

Maar het belangerijkste is, maak je niet druk om die goedkopere artiesten.

Je bent niet verplicht om erheen te gaan, en ze zijn niet schuldig aan de hogere tarieven van de wel alles betalende toko's.

wat is er mis aan het mee geven van de gebruikte naalden.

De oosterse eiland traditie is zo dat je de “hamer” en de naalden ook mee krijgt.

• ttf

in dat soort landen lopen ze ook in hun blote snikkelen en op hun blote poten door het bos met een speer in hun handen,doe jij dat hier ook dan??

ik heb het wel eens vaker gehoord dat ze de naalden meegeven, achterlijk vind ik dat.

zo’n traditionele set is wat anders, kan me voorstellen dat je zoiets ophangt of in een vitrine kast neerlegt.

Maar dat doe je niet met een naaldstang met rond 5 combinatie neem ik aan.

Kom je thuis met je naaldje en pleur je hem in de kast, totdat je kind hem een keer in handen krijgt.

Of je wil er vanaf en de vuilnisman heeft hem in zijn klauwen staan.

Ik neem aan dat er niet al te veel mensen zijn die een naaldcontainer thuis hebben staan.

• gerard

je zou er maar een tattoo laten zetten

als het een beunhaas is ben je mischien wel verminkt,kun je naar een ervaren tattooist voor een coverup

of miscien wel erger een infectie of ziekte oplopen

hij kan beter op zijn eigen huid blijven tatoeeren (td):X

• tatt

Ik dacht toch zeker dat zelfs iemand die tatoeages zet voor de hobby ook een keuring moet hebben.

zou mooi zijn dan werkt iedereen voortaan voor de hobby..

je loopt dus als ongekeurde het risico dat iemand je aangeeft en dat je controle krijgt.

je zult dan alles toch op de maatstaven van de ggd in orde moeten hebben anders komen er maatregelen.

bijvoorbeeld: nog alles in orde brengen, keuring betalen, nogmaals een herkeuring, niet goed dan sluiting en in beslag name en ga je dan toch nog door dan belastingsdienst en 500 euro boete per gezette tatoeage heb ik me door een vrouw van de ggd laten vertellen.

aangezien er toch geld voor vraagt wordt is het zwart werk en ook dat mag niet en dus illegaal.

de wet zegt niet dat je verplicht bent een ggd keuring te hebben, maar wel dat je volgens de regels die de ggd eist moet werken.

dus ook een beunhaas, hobbyist of hoe je het wilt noemen.

ook staat beschreven in de handelingenlijst dat je de naalden in een goedgekeurde naaldcontainer moet wegwerpen dus weggeven mag niet.

of je moet er een afgesloten naaldcontainer omheen doen..

om het duidelijk te maken:

beunen, hobby of whatever qua tattoo mag niet meer volgens de regels die de ggd voorschrijft of je moet aan hun regels voldoen.

• ***american-x-tattoo***

Ook de hobby artiest is een vergunning nodig, wil hij of zij een tattoo machine mogen hanteren in Nederland.

De is zo volgens mij wettelijk bepaald.

Om een tattoo machine te mogen hanteren dient men een vergunning te hebben van de GGD. Dit geld voor iedereen.

• romana

En zo is t, iedereen die tattoeert of pierced moet een vergunning hebben. We wachten nog steeds op het tv-spotje van het ministerie die de klanten duidelijk kan maken dat je alleen bij een studio met vergunning moet zijn……..dat spotje komt er niet, maar t wordt wel eens tijd

dat de mensen zelf ook wat bewuster worden van de gevaren van tattoos en piercings bij illegale prikkers. Een schrale troost voor de mensen die wel een vergunning hebben en alles netjes voor elkaar hebben; sociaal rechercheurs en belasting kijken gezellig mee hoor, op hyves en MP etc..