stage/leerplaats gezocht voor beginnende tattoo artist met portfolio

• Jean-paul

ik zoek werk in een tattoo shop of stageplek om mij kwaliteiten in tatoeëren te verbeteren

ik heb lichte ervaring in tatoeëren en heb een portfolio. En referenties

Maar wil graag de professionele weg op gaan en wil de technieken beter leren om zo goed kwalitatief werk te leveren en een professionele artist te worden.

Ik ben creatief, kan goed tekenen en maak daarbij vaak orginele ontwerpen door meerdere ontwerpen samen te voegen tot een origineel. Bij voorkeur stijl is organic en bio

ik woon in Amsterdam

• Tattoo

Verwacht niet dat je hier de goede richting op wordt gestuurd.

Commentaren als: alweer iemand die het vak wil leren en ze schieten als paddenstoelen uit de grond en dergelijke die zul je regelmatig tegenkomen.

1 tip, neem je portfolio met foto's en of tekeningen en ga zelf de shops langs om je persoonlijk voor te stellen en je werken en of tekeningen te laten zien, want hier zal je niet verder komen dan afzeik commentaar…..voor voorbeelden zie de andere post waarin mensen om een stage/werkplek zochten.

Succes met je zoektocht.

• benjamin grevinga

he hallo ik ben Ben 32 op zoek naar een leerplaats/plek om alles goed te leren

heb me boekje klaar voor de geen die iemand zoekt gr benny

• tattoo

leest er dan echt niemand meer eerst een forum door voor ze domme vragen neerzetten ?

(met dit antwoord zijn ook meteen je volgende vragen beantwoord).

• lisa

Bel me even voor stage plek in Zandvoort 06-12839711

Groetjes

Lisa

• imron resowidjojo

beste tattoo bob

ik bn imron reso een tattoo artist vn uit suriname

ik ta2eerd al langer dan 16jaren al mr toch vind ik dat ik nog meer wil weten over tatuages

en dat ik meer prof in mijn tattoo werk wil zien

ik bn binnenkort in nl en ik zoekt graag nr een ta2 shopwaar ik stage kan lopen

groetjes uit su

• jeremy

Ik wil heel graag een tekst zetten op mijn onderarm.

Ik heb niet veel geld!! Misschien kan je op mij ervaring op doen, het gaat om de tekst:'' Van God komt ‘t al’' op mijn onderarm.

Dus als je het aandurft???

mvg jeremy

• frankie

@jeremy : en dan vervolgens hier weer komen janken dat je verminkt bent zeker ?

als je echt zo graag een tattoo wilt spaar er dan voor en zoek een goede artiest , dan weet je zeker dat je voor de rest van je leven wat moois hebt.