american x tattoo

• ***american-x-tattoo***

Helaas nog steeds geen foto om je verhaal te onderbouwen. Ik denk persoonlijk dat je de zelfde persoon bent die dit een tijd terug ook heeft geprobeerd en toen ook niks meer van zich liet horen en geen foto's liet zien.

Jammer dat je dit doet, maar ja het jou leven om je te verschuilen achter een alias.

• geheimer

Heb even je site gekeken american x, en t ziet er niet allemaal even best uit hoor…

bv je rozen…oei…en dan die buhda op een rug…schaam je!

• zaza

als je ontevreden bent dan had je terug moeten gaan voor dat je anoniem hier je gal gaat spugen …

ja kan na een paar weken al zelf wel beoordelen of je te vreden bent of niet … is dat niet het geval moet je de gene die m gezet heeft dit laten zien en tot een oplossing komen.

daarbij kan het ook zijn dat jij zelf de schuldige bent dat die “vies” is … na zorg is heel belang rijk … misschien heb je je nazorg wel verwaarloost, of ben je gaan krabben!!!!!

daarbij kan het ook nog zo zijn dat je een alergische reactie ( wat pas na enkele dagen of weken kan opspelen ) hebt van de inkt …

dus bij deze als je een man ben en je hebt kloten wees dan een echt kerel en ga naar de tatoeerder toe om het tot een oplossing te komen en je ongenoegen te laten zien … en wees niet een zielig persoon die hier zn beklag doet …. get a live and grow up!!!!!!!!!

• frank

geheimer Schreef:

——————————————————-

> Heb even je site gekeken american x, en t ziet er

> niet allemaal even best uit hoor…

> bv je rozen…oei…en dan die buhda op een

> rug…schaam je!

X2!

• Mike

Voor een thuis-(lees:hobby) prikker ziet z'n werk er nog wel aardig uit, maar er staan talloze voorbeelden op z'n site van hoe het NIET moet.

Gekopieerde rozen, die buhda, dieren, handen, allemaal stuk voor stuk prutswerk!

Jullie doen alsof hij de bom is, maar kijk maar eens op zijn site!

link

• mike

hebben jullie een persoonlijk probleem met Martin ofzo ????

Heb zelf een waanzinnig mooie Ganesha op mijn buik en die vind ik geweldig ..( anderen ook trouwens)

zeik iedereen maar af maar voor mij is Americanx een goede tat2eerder

groeten uit rotterdam

• Mike

nee hoor, ik kijk en constateer alleen maar.

Het zal best een aardige vent zijn en als je blij bent met zijn tattoo is dat alleen maar mooi.

Nogmaals, ik heb niks tegen Martin persoonlijk, maar je moet toegeven dat zijn werk niet perfect is.

• No.pain

mensen zijn verwend met foto,s van de altijd in de blaadjes staande en de altijd op conventie aanwezige winnaars die 9 van de 10 foto's met een programma opgesmuckt hebben.

Martin aka amercanX beweerd nergens de beste te zijn of het te willen worden iig. Zijn werk bevat her en der kleine happy accidents en dat meldt hij ook openbaar.

dat itt de bekende opgehemelde tatoeerders die geen kritiek dulden op hun werk. Mensen moesten eens weten hoeveel fout gezette guns er gemaakt zijn. Of totaal foutieve dieren die anatomisch totaal niet deugen. Zelfs potretten die er gewoon niet uitzien maar niemand die erwat van zegt.

En het lijkt erop dat Martin al die frustraties en heibel steeds voor de kiezen krijgt. Kinderachtig en unfair is dat.

Zo zijn er vast meer die steeds kritiek moeten opvreten.

• Chief

Nou zelf kan ie ook flink van de toren blazen hoor…behalve als ie kommentaar krijgt. ZIjn concurrenten zwart maken via priveberichten op forums kan ie heel goed en dan zelf klanten winnen daarmee…verder dan dat vage schuurtje zal ie niet komen.

• Fred

Dan maar niet beginnen over zijn tijd in Nijmegen en omstreken waar hij plotseling weg was……..

Ben in het verleden bij hem geweest en mag god op mij blote knieen danken dat hij me niet geprikt heeft.

Gr Fred