american x tattoo

• geheim

ga niet zeggen wie ik ben ,ben nog maar jong en heb geen zin in problemen. heb paar maanden geleden een tattoo laten zetten bij american x tattoo wat een vies ding is het geworden. heb spijt dat ik naar hem ben gegaan.heeft iemand dat ook bij hem gehad? het is gewoon een …

• Andy

wat heb je laten zetten?

• geheim

een tribal

• Andy

foto?

• ttf

wat is het toch lekker hé, om anoniem iemand af te zeiken.

als je met dit soort verhalen kom, ondersteun je verhaal dan met minimaal een foto.

maar als je zo'n bink ben om zoiets te posten, waarom dan anoniem.

De reden dat ik dit als een bullshit verhaal zie, is omdat als je echt een tattoo daar hebt laten zetten, en niet tevreden ben over het resultaat ga je terug om je klacht te bespreken en weet hij ook wie je ben.

Zo niet, en had je het lef niet om je klacht te gaan bespreken, maar wel gewoon op een forum iemand de grond in trappen, ben je nog niet een druppel inkt waard.

als je met een foto kom, en je ben wel met hem om de tafel gegaan, maar hij heeft je de deur gewezen ( wat ik niet geloof) ben ik de eerste die zijn excuses aanbied.

• rogier

ja eigenlijk een afschuwelijk lelijke site is dit, omdat iedereen elkaar maar anoniem loopt af tezeiken.

je kan hier gewoon zonder reden en anoniem iemand zijn zaak hlemaal te gronden richten.

dat hele prikbord zou verboden moeten worden als je problemen hebt met een shop ga je er gewoon heen en vertel je ongenoegen maar niet dit het is hier af en toe net een kleuterschool.

• (}( Kitty ){)

Wat sneu dit zeg….

• No.pain

ja , je moet wel de aftercare in acht nemen.

Als je dat niet doet krijg je rare tattoos.

(ik geef het draadje even een andere draai.)

• ***american-x-tattoo***

Hallo Geheim.

Ik zou zeggen post de foto eens van je leijk gezette tribal, dan kan ik ook zien of die daadwerkelijk door mij is gezet.

Maar dit zal wel weer het zoveelste haat zaaiende topic hier zijn.

Dus kom maar op met je foto.

• ***Ringmaster***

Zwak verhaal, en een “beetje” laf om te proberen om op deze manier iemand zwart te maken.

Geen foto = geen bewijs!