kleur over zwart

• peter

GM

Ik heb een vraag;

Kun je kleur over zwart zetten?

Soms zie je bij cover-ups dat de oude tat zwart is en dat er dan een gekleurde cover overheen gaat.

Kan dat altijd? Ik heb nl een redelijk grote zwarte tat en zou die wel willen coveren.

txs

Peter

• (}( Kitty ){)

Dat ligt aan de afbeelding die je nu hebt en er overheen wil hebben, aan de hoeveelheid zwart die in je oude tattoo zit en de kleuren die je eroverheen wil laten zetten… Een dikke zwarte tribal is bijvoorbeeld niet te coveren met wit en geel… Of je moet het eerst een aantal keer laten laseren. Houd er ook rekening mee dat je cover altijd een flink stuk groter wordt dan je bestaande tattoo!

• peter

T is een flink oppevlak. En de kleuren zouden toch meer richting het groen en rood en dergelijke zijn.

Wat bedoel je met de hoeveelheid zwart die erin zit?

dit is ca een jaar of 15 geleden gezet. En 2 keer “ingekleurd”.

Enne,groot mag ie worden. Dat is geen probleem. half sleeve is de bedoeling sowieso…

txs

• roel

hallo peter

ik kan wel eens voor je kijken wat er van te maken is

mijn email adres is tattooroel@hotmail.com

site tattooroel.eu

mvg roel

• (}( Kitty ){)

hey Peter, ik bedoelde hoe dik de lijnen zijn, hoe grof de tattoo is en he dicht al het zwart op elkaar zit.. Een vrij dicht zwart “vlak” is moeilijker te coveren dan een wat subtielere tattoo.. Mijn advies is dus ook om aan een aantal goede tattoeerders hun mening te vragen, het is nl beter te bepalen als je het daadwerkelijk ziet, dan via een foto.