gedenk tattoo

• Dennise

wie kan mij helpen an een hele mooie tattoo die het symbool is voor de ziekte kanker.

ik weet dat je het pink ribon hebt. maar die staat voor borst kanker.

mijn oma is onlangs overleden aan darmkanker, en wij hebben twee weken na het overlijden van mijn oma te horen gekregen dat mijn vader ook aan de zelfde ziekte lijdt.

dus ik wil nu en tattoo laten zetten die mijn oma doet gedenken en tegeliik ook weer sterker maakt om mijn vader en alle andere mensen te ondersteunen die de zelfde ziekten hebben.

wie kan mij helpen???

• ***Ringmaster***

Hallowaa.

Volgens Wikipedia (niet altijd de meest betrouwbare bron van informatie) zou daar een blauw lint voor gebruikt kunnen worden.

Kijk op: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_awareness_ribbons en zoek daar naar colon cancer.

Zoals gezegd, het blijft wikipedia, dus het lijkt me niet onverstandig om daar zelf nog wat onderzoek naar te doen, maar je hebt in ieder geval een begin.

Zelf heb ik Google losgelaten op de zoekterm “cancer awareness ribbons”, en misschien kun jij daar ook iets mee.

Sterkte, en succes met zoeken, Klaus.

• Mati

Als je googled op ‘lintje dat voor kanker staat’ dan krijg je naast het bekende roze lintje een geel lintje te zien en daar staat dan de tekst bij ‘een klein lintje een groot gebaar’

Een suggestie maar waarom kies je niet voor een lintje met de lievelingskleuren van zowel je oma als je vader, dan heb je toch het bekende lintje maar dan wel heel persoonlijk.

Je kunt bijvoorbeeld 1 helft van het lintje in de lievelingskleur van je oma doen en de andere helft in de lievelingskleur van je opa doen.

In ieder geval succes met je zoektocht en veel sterkte.

• Mati

Deze site kwam ik tegen met alle betekenissen http://www.craftsnscraps.com/jewelry/ribbons.html ik hoop dat je er wat aan hebt

• minster@home.nl

mati heel erg bedankt voor je reactie en je inzet.

ik heb op de sites gekekn die je mij hebt gegeven. en ik weet nu welke kleuren de symbolen zijn die ik zoek.

ben er erg blij mee dat ik het eindelijk heb.

en ringmaster jij ook bedankt voor je tips en je reactie.

allebij heel erg bedankt. waardeer dit zeer.

• Marande

Afgelopen vrijdag hebben we m,n kleindochtertje begraven. (19 dagen oud)

Ik zou graag een mooie symbolische tattoo op m,n pols willen laten zetten. Tribal .

Wie kan mij advies geven , het wordt m,n eerste tattoo

• duifje

ten eerste , gecondoleerd met je verlies.

Het is vaak ook mooi om een eerste letter van de naam in een sierletter te hebben met daarbij aansluitend een sierlijke tribal.

Er zijn veel ideeen voor te bedenken.

Loop eens een shop binnen en leg uit hoe en wat, dan kunnen ze je aan veel ideeen helpen, en er is vast 1 bij waar jij je bij kan vinden.

succes en nog veel sterkte.