de volgende marktplaatsprutser.

• mike

was ook maar een voorbeeld te noemen !!!! ik denk dat een tattooshop een persoonlijke keuze is/moet zijn..

infidel kun je mij je mail ns sturen voor foto's oid

• zezel

ook leuk : http://hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/454451248-betaalbare-tattoo-tatouage.html?

• tattoo dennis

american x is een flutshop ik tattooeer een paar jaar maar ben al veel beter dan hij

• Resto

tattoo dennis Schreef:

——————————————————-

> american x is een flutshop ik tattooeer een paar

> jaar maar ben al veel beter dan hij

You talk the talk but do you walk the walk?

Laat maar zien dan ;)

• Knol

whahahha dit word grappig, admins deze post niet verwijderen aub.

dit zijn de verhalen waar we allemaal op zitten te wachten, niet die goedbedoelde tips, daar staan de forums al vol van, die hebben we allemaal al eens gelezen.

maar dit, ik ben zeer benieuwd naar het vervolg.

• Swansea

Tattoo Dennis..als dat diegenen is die uit Delft komt….die is echt goed en dat is geen bullshit,kijk maar op zijn hyves en/of site….

Ik ben oa ook bij hem geweest,levert prima werk!

• zezel

deze vind ik ook wel grappig , ruikt op naar oplichting.

http://hobby.marktplaats.nl/cursusmateriaal/456273251-tattoo-workshop.html?

Tattoo workshop Prijs:

Bekeken: 0 keer sinds 09-06-11, 11:21

Meer foto's KenmerkenConditie: Nieuw Type: Overige typen Medium: Meerdere media Levering: Ophalen BeschrijvingWelkom,

Ik bied een workshop aan ” hoe moet je een tattoo zetten en wat komt er allemaal bij kijken”.

Deze workshop richtzicht op hoe de tattoo machine in elkaar te zetten en hoe je een tattoo daadwerkelijk zet. Dit wil niet zeggen dat je meteen een perfecte tattoo kan zetten, maar het kan je doen beseffen of dit wel iets is voor jou.

Wat kan je verwachten van mij:

- Op schrift een duidelijke uitleg van a tot z.

- Mondeling geef ik je de uitleg hoe je een tattoo machine klaar maakt voor het daadwerkelijk kunnen starten met het zetten van een tattoo en ik laat je zien hoe het werkt.

- Ik neem oefenhuid mee zodat je daadwerkelijk kan ervaren hoe het is om met een tattoo machine om te gaan. Dan krijg je ook de meteen de oefening om een tattoo te maken op de oefenhuid.

De workshop duurt 3 uur.

Elk uur dat het langer duurt reken ik 20 euro extra.

Ik kan als u dat wil een dvd meenemen. Hierop laten ze alles duidelijk nog een keer zien. De dvd is alleen in het Engels. Deze is gratis bij het volgen van mijn workshop.

Wil je hem los bestellen dan kan dit stuur mij dan een mail voor prijs

Tevens verkoop ik ook tattoo sheets op dvd mail mij voor de prijs.

Hoor graag van u als er nog vragen zijn.

Mvg

Marlon

• (}( Kitty ){)

Hoezo oplichting? Die Marlon beweerd niet dat je perfecte tattoos kan zetten na het volgen van zijn workshop.. Je krijgt wel een globale indruk, maar verder doet hij geen toezeggingen. Ik ben absoluut geen voorstander van zulke workshops hoor, maar om nou direct van oplichting te spreken vind ik ook weer kort door de bocht..

• sander

KIJK EN HUIVER !

marco-raatjes.hyves.nl

• mike

heb het weleens slechter gezien