script

• marco

vraagje …wie weet er tattoeerder die goed is in script

wil er best stukje voor rijden.

thnx

• Tattoo Mimmy

Hey

Las net je berichtje. Mail me anders effe wat je precies wilt. Denk wel dat ik je verder kan helpen.

mimmy100@gmail.com

Groeten

• keesjonas

bij jou mimmy? dat lijkt niet eens op tatoeages! dit gaat helemaal nergens over en zal ook niks blijven ook.

• Mimmy

beste keesjonas. ik weet niet wie jij bent en ik ken je ook niet. dus niet oordelen als je iemand niet kent he! reageer je frustatie lekker ergens anders af.

• keesjonas

ik beoordeel je werk op http://tattoo-mimmy.webklik.nl/page/tattoo en daar zie ik toch echt dat je in elk geval niet kan tatoeeren en je zoekt je slachtoffers op de forums.

weinig frustratie aan hoor. Ik kan nl. ook niet tatoeeren.en ik probeer het ook niet.

• Mimmy

Nou dat ben ik in ieder geval niet hoor!

haha. maar goed, hopelijk oordeel je de volgende keer niet zo snel he! Ik wil de man alleen helpen met zijn tekening maar heb er de pest aan gelijk veroordeeld te worden. Dus rustig aan he met je commentaar

• sandy

tis wel hetzelfde mailadres mimmy

• marco

nou wees maar niet bang mimmy gaat t zeker niet worden

dat ze t durven ongelofelijk

ik heb er 1 gevonden kost wel paar centen maar dan heb je ook wat

misschien mogen ze me nagels een keer vijlen hahahahahaha

• keesjonas

hoi Marco, heel verstandig…de enige ervaring die ik heb met dit forum is dus idd een k**tattoo die ik voor veel geld heb moeten laten lazeren en overheen laten werken.

en mimmy…niet liegen he? je bent door de mand gevallen!! je bent zelf nu zo gefrustreerd dat je je site hebt geblokkeert zodat niemand nog je foto's kan zien.

jij had zelf moeten nadenken, voordat je begon met een tattoomachine en klanten zoeken via hier. vanaf nu zal iedereen die je nog in je shop wil krijgen en je googled dus deze berichten lezen en hopelijk toch verder kijken. mijn nagels vijlt ze niet want ik haat leugenaars.

• peter6000

wel verdacht dat de pagina het nu niet meer doet

groeten peter6000