tattooerder gezocht

• aad_esther@kpnmail.nl

wegens enorme drukte zoeken wij een ervaren tattooerder in Brabant.

je kunt contakt opnemen met het tel nummer 06 12686640

onze openingstijden zijn van maandag t/m woensdag van 11;00 tot 18;00 donderdag en vrijdag van 11;00 tot 21;00

en zaterdag van 10;00 tot 17;00 en elke eerste zondag van da maand van 10;00 tot 17;00

• johan

zomaar een vraagje is er nog een tattoeerder of zou ik alleen moeten werken

• johan

ook geen gekeurde studio of wel

• aad_esther@kpnmail.nl

nee je hoeft niet alleen tewerken en ja wel gekeurd het is een studio

• danny

hoi met danny ik was een tijdje geleden bij jou geweest om te kome tattooere

misschien kan ik iets betekene heb je me nr nog bel me dan

• aad_esther@kpnmail.nl

hey danny ik weet ff niet meer wie je bent en ik heb ook geen nummer van je bel mij dan ff op 0167-500862 bedankt

• danny

bel jou morge wel fff op okeee

heb wel interesse

• Soof

Danny, serieus…Ik zou er nog 2x over nadenken voordat je bij iemand in dienst wil treden die fucking loopt te zeuren over andere mensen terwijl de kwaliteit die ze momenteel hun shop laten vertegenwoordigen zeer bedenkelijk is…Blijkelijk tatoeëeren ze zelf niet? Lees de posten van de afgelopen weken maar eens door wat de comentaren zijn op Aad&Esther, of Esther, of Aad…Ze zijn nog te besodemieterd om fatsoenlijk te reageren terwijl ze/hij/zij wel gelezen hebben.

Voor een ieder die een leuke plek zoekt bij een andere shop…zoek een shop die goed bekend staat! Daar ga je wat van leren als je wilt leren. Wil je gewoon centjes verdienen met wat lijntjes trekken, kleurtje instampen, kutzooitje maken en achteraf door een shopeigenaar de tyfus ingetrapt worden?

Plek genoeg bij de betere shops! Als je maar laat zien dat je tegen kritiek kunt en ipv te beginnen te janken van een keiharde schop tegen die reet, leer ervan en laat zien dat je je niet weer laat schoppen.

GGD-keuring…leuk…dan weet je in elk geval hoe je een controleur, die dit 1x per 2 jaar toegewezen krijgt, laat zien dat je hun boekie heb gelezen. Mijne is 5 kwartier aanwezig geweest en zat de laatste 20 minuten niet meer op te letten.

Danny…zoek lekker verder…Dit is niks voor je!

• danny

soof waar zit je shop

• aad_esther@kpnmail.nl

ja soof waar zit je shop ik ben wel benieuwt wie je bent