Oproep! Wie wil en kan mijn verminkte arm volledig tatoeeren!

• Jarmani

Beste,

Ik heb een verzoek aan alle tattoo artists die proffesioneel bezig zijn.

Vanaf mijn jeugd heb ik een verminkte linker arm, mijn opperhuid is over een lengte van 15cm geheel rondom mijn onderarm weg.

Heb toen ik 3 jaar was met mijn arm in een wringer gezeten, waardoor mijn arm gestroopt werd.

Plastische chirurgie was een optie, maar krijg géén medewerking van huiddonoren!

Nu ben ik op zoek naar een tattoo artist, die geheel kosteloos! of tegen kostprijs mijn gehele arm wil tattoeren.

Wie kan en wil mij helpen.

Groetjes, Jarmani

t. 06-55851876

• Henk

hallo J las toevallig over je arm weet niet precies wat je wil maar als je kan stuur mij ff een mailtje met wat uitleg en foto mischien kan ik wat voor betekenen groeten Henk tattooshop Mytat2 lelystad

• Mr, S

Hoi Jarmani,

Het is uiteraard wel heel erg belankrijk om te zien hoe de huid er aan toe is aangezien je niet zomaar en overal op kan tattooeeren… en het laten doen zonder vergoeding is bij een goede tattoo artiest ook uit den bozen…

Maar je kan even een goede foto van je arm sturen en wat je eventueel voor tattoo zou willen dan kunnen we er over praten.

www.angelsendevils.nl

Diemen ( bij amsterdam )

• Au3

Waarom moet het gratis?? En als je het gratis voor elkaar kunt krijgen hoop ik dat je niet in de handen van een of andere prutser valt!!! Leuk proefkonijn jij…..

Dus bedenk heel goed wat je vraagt…