Tattoo Shop gezocht

• Mike

hallo,

Ik ben Mike Damen en ik ben nu een 1'5 bezig met tattoeren,

ik heb een eige site maar die kan ik hier niet laten zien omdat ik geen KvK heb en geen GGD goedkeuring stuur een Email voor Meer info

en ik wil graag hoger op en zoek een tattoo shop die een leerling aan neemt of wie op mij vragen kan beantwoorden

ik zoek iets in de buurt van Zaltbommel

Maar de meeste tattoo shops geven geen antwoord of willen niks kwijt ik wil het echt sirieus (Leren)

Beantwoord op me email wat van vragen ik heb en ben jij diegene die mij echt wil helpen dan hoor ik het graag

M.v.G Mike Damen

• tattoofan

hoi mike,

je bent erg eenvoudig via hyves terug te vinden… B)-

succes

• hyves

hmmm gaat lekker,weer zo eentje zonder GGD vergunning wel op mensen prikken geen belasting betalen,

wel klanten werven via hyves en zo kan ik nog wel even doorgaan…….te triest voor woorden!

• zezel

ik zie op je foto's dat je de goedkoopste chinese ebay troep gebruikt , zelfs de inkt komt uit die setjes .

heb je zelf wel enig idee waar je mee bezig bent ?

je hele schuur omgebouwt als studio en je bent 17 ……ik gun het iedereen die wil leren tatoeeren maar hou er wel rekening mee dat het ook heel erg fout af kan lopen zoals jij bezig bent.

vertel bij een shop waar je in de leer wilt dat je hier mee bezig bent en ik vermoed dat je de deur verlaat met een afdruk van een schoen op je achterste.

• Fran

iedere simpele ziel kan op internet een startersset halen (wat geen reet voorstelt) en noemt zich vervolgens tattoo-artiest. Na enige tijd prutsen en klooien omdat je er geen verstand van hebt, dan pas een studio gaan zoeken met de vraag of je er wat mag leren. Omgekeerde wereld niet? Je hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent gezien je website. Alleen al je toestemmingsformulier die geen reet voorstel zonder vergunning. Om over je verzorgingsstaatje maar niet te spreken. Stop met klooien en jezelf tattoeeërder te noemen en begin van onderaan in een studio, als je aangenomen mocht worden.

• zezel

komt ook nog eens bij dat de groothandels ook deels schuldig zijn aan deze praktijken.

natuurlijk mogen die verkopen wat ze willen maar de tattoospullen worden ook echt aan jan en alleman verkocht.

en dan denken ze professioneel spul te kopen maar helaas is 98 % van wat je bij de groothandels koopt ……chinees….dezelfde ebay troep maar dan verschrikkelijk veel duurder.

de machines die op de foto's van zijn hyve staan (heeft ie inmiddels verwijderd) zijn de goedkoopste soort die je op ebay koopt voor 6 tot 8 euro.

(het alom bekende zwaantje/draakje) .

vergeet ook niet dat de inkt (niet bij allemaal) geen keuringscertificaat heeft en chinese knockoffs zijn.

• aad_esther@kpnmail.nl

jongen toch je wordt er gewaardeerd in de tattoo wereld hou er mee op maf ik kijk op je hyves en zie dat daar staat van kom maar voor een tattoo ik ben goed koper dan een shop. geef je als je klaar bent ook een kaartje af waar ze het kunnen laten weg laseren? sukkel. afz tattoo en piercing studio Steenbergen

• Cor Semdi

:S Zo dan, trek jij even van leer…Heb je je eigen werk al eens van dichtbij bekeken??

• tats4ever

melden bij het vwa of ggd ? al zijn gegevens zijn bekend :)

• mike

jullie kunnen doen wat je wil die chinese spullen die in de fritrine stonde gebruik ik niet ik heb ink besteld internal inkt de ggd is al geweest niets aan de hand maar niemand wil me iets leren dusz ik moet wel alles zelf leren ik heb miss een adres in braband maar ben benieuwt

maar bedankt voor jullie infomatie wat ik wel moet doen inplaats van afte zijke

alle tattoeerder is jaloers op de klante ik heb alleen vrienden en fam getattoeerd en geen buitestaande en hun vinde het mooi dusz ik werk aan me tattoo talend en ik zal een artiest worden