Outlines in gray wash

• Sayenne

Hallo,

Ik vraag me af waarom outlines altijd met echt donker zwart worden gezet? Waarom gebeurt dit eigenlijk (vrijwel) nooit met gray wash schaduw inkt???

Is daar een reden voor dat overal zo'n opvallende donker zwarte dikke lijnen om komen in de meeste gevallen?

• vrrrroem

dit ruikt naar een vraag van een beginnend tatoeerder met een nieuw ebaysetje , anders had je hier deze vraag niet gesteld ?

• Sayenne

Kerel, dan ga maar eens snel wat aan die neus van je laten doen als jij zo'n dingen ruikt…

ik wil nieuwe tattoo laten zetten van een bloem maar ik wil gewoon niet die outlines erom ik wil gewoon een bloem zonder opvallende omlijning… en vroeg me gewoon af of dit mogelijk en mooi zal worden

ik vroeg niet voor zo'n belachelijk antwoord…

• Erik

Dag Sayenne,

ja dat kan

als je bij de shop komt om je ontwerp te bespreken

kun je dit aangeven.

groeten Erik

• jansen

ben jij zo profesioneel vroem vroem???

• sayenne

oke dank je, toch nog mensen met een normaal antwoord. Maar zou dat wel mooi worden dan of loop ik dan over een paar jaar met een lelijke tattoo die vervaagd of inkt die uitloopt omdat er geen of vage lijnen omzitten? Mischien iemand een voorbeeldfoto hiervan? Thnx!

• unknown

zoiets?

• bredanaartje

je ziet het steeds vaker (tattoo zonder dikke zwarte lijnen) en op zich heeft het wel wat vind ik,unknown's tattoo is hier een mooi voorbeeld van.

• (}( Kitty ){)

Dat kan inderdaad hoor! De bloemen in mijn sleeve zijn ook met rode outlines gezet.. Is zeker mooier!

Niet de meest mooie foto, maar wel zo de eerste die ik tegenkwam van mijn arm.. ;)

• (}( Kitty ){)

Wow…. die is mooi zeg!!