tatoo

• Jolanda

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn tatoo af laten maken.

Ik ben er super blij mee.

De reden waarom ik een bericht plaats is, omdat ik zeer tevreden ben over de tatoo studio.

Eindhoven Ink te Eindhoven.

Ik stapte de eerste keer daar binnen en we hebben samen mijn wensen besproken.

Diego ontwerpt en zet zelf de tatoo.

Een vakman in hart en nieren!

Hij heeft voor mij een ontwerp gemaakt.

Zeer mooi!

Deze heeft hij vervolgens met mij besproken en ben nu uiteindelijk helemaal klaar!

Mensen die een tatoo willen zetten?

Mijn mening ga naar Eindhoven ink.

Goede prijs, goede hygiene en op korte termijn een tatoo ontwerp.

Kijk op www.eindhovenink.nl

Succes!

• henk

ga weg man zijn amateurs eerste klas

moete ze sluiten vermikken alleen mensen

dat dit allemaal mag tegenwoordig

• No.pain

wat een achterlijke reactie.

Sinds waneer bepaalt iemand voor een ander wel of niet ergens naartoe te gaan.

De klant bepaalt zelf naar wie die gaat ongeacht of die studio in andermans ogen mindere kwaliteiten bezit.

Amateurs kunnen ook vaklui zijn, ze worden er alleen niet voor betaald.Ze hebben meestal een baan fulltime voor de rekeningen.

Beter een goede amateur dan een beroerde professioneel.

Onderbouw eerst eens waarom die studio zo slecht is, kom met bewijzen en dan niet alleen die van jou maar van meer klanten .

Ik krijg het idee dat elke studio behalve waar mensen heen gaan die zulke meningen hebben zoals jij, te min zijn.

Jou zgn perfecte prikhok is natuurlijk de beste zeker? Ik ken de hele studio niet, maar die debiele opmerkingen altijd zijn pas amateuristisch.

Als mensen hun willen laten prikken en dan lelijk werk dragen is hun en alleen hun probleem.

Dat een goede studio dat misschien kan/moet repareren is dan de keuze van die artiest.

Ze hoeven het immers niet te doen.

• LadyE

@ Henk, wanneer ben jij er voor de laatste keer geweest…..??? Want jou reactie snap ik echt niet!?

@ Jolanda, ik kom zelf ook vaker bij Eindhoven Ink en ben zelf ook zeer tevreden, vind het een leuke shop en Diego is een gezellige gast en eigenlijk gewoon een kunstenaar.

Had ook op een andere site er iets over geschreven op, misschien ook leuk als jij ervaring er ook bij zet? forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=22&t=3911

Vind het jammer dat mensen Eindhoven ink niet kennen of vanuit vroeger kennen en dat er dan zulke reactie komen net zoals Henk.

Maar ja zo lang wij maar tevreden zijn, toch! En ik krijg ook alleen maar te horen van wauw is echt mooi, hihi en ja er zullen vast mensen zijn die het niet mooi vinden, maar dan ligt het meer aan smaak denk ik zo.

• LadyE

De site van eindhovenink is oud, je kan beter op hun hyves kijken zie je meer up to date werk.

• bever

@jolanda slechte promotiepoging…in het geheel niet objectief en daarom bijna lachwekkend.

@lady E ik heb jou op meerdere forums al lyrisch zien doen over einhoven ink.prima dat je het daar naar je zin hebt maar iedereen die met ogen in zijn hoofd is geboren ziet dat het echt D kwaliteit is in vergelijking met andere nederlandse shops.

maar ik gun iedereen zijn geluk en iedereen heeft uiteindelijk de tattoo die hij/zij verdient…mij zal je er in ieder geval nooit zien..droevig niveau.