abstract of moderne tattoo

• rene

hallo

weet iemand mischien waar ik mooie abstracte of modern tattoo,s kan vinden.

ik heb nu een full sleeve op 1 arm maar wil op mijn andere arm een compleet nieuwe stijl,iets wat je maar weinig ziet.

dus ik zoek niet de al bekende stijlen zoals maori,old skool,haida maar echt iets nieuws.

vr gr Rene

• (}( Kitty ){)

Als je iets unieks wil.. Waarom zoek je dan naar bestaande tattoos…?

• rene

ik geef toch aan dat ik NIET op zoek ben naar standaard tattoo stijlen maar naar een moderne of abstacte manier van tattoo,s,dus echt iets nieuws.

gr Rene

• (}( Kitty ){)

Van echt iets nieuws zal je geen foto's kunnen vinden.. ;)

• moko

ik heb een dochter van 4 …..die wil je arm wel volzetten,dan heb je echt iets aparts

• rene

het hoeft ook niet opnieuw uitgevonden te worden,maar ik ben op zoek naar een stijl of tattooeerder die moderne kunst,of abstract werk tattoeerd ,of waarvan je zegt dat is een stijl die je niet veel ziet.ik had gedacht dat de tattoo wereld ook wel met zijn tijd mee gaat ,en er dus ook nieuwe stijlen ontwikkeld worden.antwoorden van mensen die hun kinderen al aanbieden om te krassen dat slaat helemaal nergens op.en wat niet bestaat daar zijn inderdaad ook geen foto,s van.

klinkt logische maar dat was mijn vraag ook niet.hoop toch nog wat serieuse reactie,s te krijgen.

• moko

markus in rotterdam.

denk dat het daar wel gaat lukken

• jules

kijk eens bij noon tattoo gewoon ff googlen

hij stond vorig jaar in assen zeer aparte vette shit

• Ronny van Santvliet

Hoi Rene,

Kijk eens op de website van Lux Altera, ff googlen… Tattoostudio is gelegen aan de Talmastraat in Rotterdam.

Hij tattoeer zeer abstract en is een geweldige tattooartist.

Ik hoop dat dit de richting opgaat die je wilt.

Groetjes en succes ermee, Ronny

• rene

alvast bedankt voor deze suggesties is inderdaad meer waarna ik op zoek ben.vooral het werk van Markus.