Leerplek gezocht

• Ronny van Santvliet

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ronny van Santvliet en ik woon in Rotterdam.

Sinds een kleine 6 maanden geleden ben ik thuis begonnen geheel als hobby met tattoeren.

Dit ben ik gestart na jaren lang en nog steeds met , portretten te tekenen met potlood.

Heel graag wil ik het tattoovak meer eigen maken en ben daarom voor 2 a 3 dagen per week beschikbaar als leerling tattooartist.

Dit wil ik met verdere bijkomende hand en spantdiensten op geheel vrjwillige onbetaalde basis graag leren van een goede tattooartist, liefst omgeving Rotterdam.

Is er iemand die mij dit fantastische vak wil leren/verbeteren?

Ik kan enige portfolio alsook foto's laten zien.

Groetjes en ik hoop via deze weg op een reactie,

Ronny van Santvliet

0684121982

• Pria

Hebbie er weer 1 hoor!!

Doe nou is godveredomme wat meer moeite dan een berichtje op internet.

Ga shops langs als je zo verzekerd ben van je kunsten en blijf doorgaan nadat je misschien bij 20 shops ben afgewezen

• peter6000

ik snap je frustratie maar wil je voor de christenen onder ons

gods naam niet ijdel gebruiken

groeten peter6000

• infidel

………..allahverdomme dan ???

• Ronny van Santvliet

Hoi Pri

Bedankt voor je advies, hier heb ik wat aan x

Tip neem een antifrustie tabletje

• Pria

Is goed als jij een anti ikbenluieneenwannebe pilletje neemt ;)

• inktjunkie

ik ben al 7 jaar bezig maar ik ben nog niet goed genoeg vind ik zelf….

als ik 10000% overtuigd ben van mezelf zal ik de stap nemen om naar een shop toe te gaan..

zolang dat er nog niet is blijf ik chauffeur en het prikken als hobby houden

• Andy

Ronny.

ervaring leert dat je beter niet op n forum kan “solliciteren” naar n stageplek.

Stap met je portofolio onder de arm, alle tattooshops binnen, doe je verhaal en loop er de deur plat. Die gasten zien/merken vanzelf wel of je uit het juiste hout gesneden bent.

Ik zelf heb sinds kort ook een apprentice-ship. Ik ben zo blij als junky bij de Methadon-bus. Ik heb ook het geluk dat ik dit naast mijn reguliere full-time baan kan doen. wat wel zwaar is, maar dat heb ik er wel voor over.

Zo houd ik gewoon n inkomen, en mocht ik nou de plank mis slaan als tattooeerder, heb ik nog altijd mijn baan achter de hand.

succes ermee.

• giovanni

@inktjunkie

..ben zelf ook chauffeur en men hobby en bijberoep is ook prikke…

..heb al enkele jare een vast stekje in een bekende shop in Antwerpen,dit doe ik al bijna 3jaar,alleen zaterdags

maar als je het 7 jaar doet en u eige werk (nog) nie goe vind…zou ik toch een ander hobbyke zoeke ze maat ;-)