Gezocht: Allround tattoo-artiest voor nieuwe shop in Tilburg!

• Tilburg Ink

Voor een nieuwe tattoostudio zijn wij op zoek naar een freelance allround tattoo-artiest!

De opening van de studio is over circa 4 a 6 weken.

De werktijden zijn in overleg.

Wil jij in een leuk team komen werken neem dan voor verdere informatie contact met ons op via

tilburg-ink@hotmail.com

• jkhdkjghd

miami ink. londen ink. la ink. TILBURG INK? je moet nog meer discovery kijken. en een shop openen en dan zelf niet eens kunnen tattoeeren? lekker bijdehand dan.

• Tilburg Ink

Beste jkhdkjghd,

Bedankt voor de tip, dat zullen we meer gaan kijken. Zo'n originele naam als jij hebben we idd niet nee.

Even ter informatie: we hebben al tattoo-artiesten maar er is nog een stoel vrij dus we zoeken er iemand bij om ons team te versterken.

Er staat nergens dat wij zelf niet kunnen tattoeeren?

Groeten,

Tilburg Ink

• alex

Hi !

im a hungarian tattooartist live in holland and tattooing more than 10 years .My last job was in Hurricane tattoo in rotterdam.I wont a price in brugge 2004 seckond price in color.I speak dutch also,but i cannot write.Im intrasting for thr job.

my e-mail: elbandi15@yahoo.com

0683853899

thanx Alx

• tattoo gerrit eindhoven

heb 30 jr ervaring in alle stylen kan wel een paar dagen in de week mits er genoeg werk is , ik heb eindhoven ink mee opgezet maar kon niet met eigenaar overweg vandaar, ik hoor t wel 0617571094

• S

Hey hey,

Lijkt me hartstikke leuk om voor jullie te mogen werken.

Maar ik zoek wel werk voor een aantal dagen per week.

Misschien heb je niemand nodig, maar ik maak tattoos van allerhande afbeeldingen en ook freehand tekenen.

Ook ben maak ik portretten.

Maar als jullie nog iemand nodig hebben hoor ik het graag kan ik wat foto's opsturen van mijn werk.

tot horens

groeten C