trap hier niet in !!!

• zezel

op marktplaats adverteerd regelmatig een persoon die zich “gammareactor” noemt , uit hoorn.

deze persoon bied tattoomachines te ruil aan tegen dure spullen zoals gameconsoles (xbox. ps) en nitro auto's etc.

de machines zijn de goedkoopste ebay troep die je voor een tientje koopt.

trap er niet in!!!!

• Judith

Ben eens even op marktplaats gaan winkelen, en inderdaad! bovenaan de lijst helaas gammareactor met een e bay plaatje…

Achterlijke mensen die gewoon rotzooi willen verkopen terwijl mensen hun leven lang met een tattoo lopen!!

&^%%$%^&*#)()#*&&^@%^$@&!$

Zo denk ik er over!

• zezel

het gaat me er meer om dat hij een machine van een tientje wil ruilen tegen dure spullen.

maar in wat jij zegt geef ik je ook groot gelijk.

• Gammareactor

Dude, lang niet alle chinese machines zijn slecht zoals men beweert hoor.

Ik heb hier hele dure machines en een paar chinese, en ze werken evengoed hoor.

Bovendien vervang ik de coils altijd, dus van een slechte machine is echt geen sprake.

Mvg, Michael

P.s. ik gebruik nooit plaatjes van ebay, ik maak ze altijd zelf

• infidel

hahahahahahahahahaha gammareactor……..ik heb de advertenties ook regelmatig voorbij zien komen , echt de goedkoopste troep die je je voor kunt stellen.

en het ergste is dat je het zelf nog gelooft ook hahahahahahahaha

• infidel

hahahahahahahahahaha gammareactor……..ik heb de advertenties ook regelmatig voorbij zien komen , echt de goedkoopste troep die je je voor kunt stellen.

en het ergste is dat je het zelf nog gelooft ook hahahahahahahaha

en dan nog , of ze nou goed zijn of niet , een ebay machine van een tientje , nieuwe coils van 12 euro …en dat willen ruilen tegen goederen van honderden euro's , het blijft oplichting , ongeacht waar de foto's vandaan komen . slap argument btw.

• Gammareactor

Geen coils van 12 euro maar maak er maar 70 van.

En oplichten is pas als je niets opstuurt…

Dus omdat het een chinees frame is ben ik gelijk maar een oplichter ?

De machine werk prima met proffesionele coils