northsea-professional

• antoinet

bestelling gedaan bij bovengenoemde, normaal bestel ik altijd bij tattoostart maar nu dacht ik het eens anders te doen. Ik moest het geld overmaken naar scubakids, vond ik al wat vreemd maar las op internet voldoende positieve berichten over northsea-professional dus was niet achterdochtig. Ik heb betaald, krijg van ideal een betaalbevestiging, en vervolgens hoor ikhelemaal niets van northsea-professional. Alleen een overzicht van de bestelling van een mailadres webshop@northsea-professional.nl die als i k wil reageren niet bestaat, ook het info-mailadres zoals die op hun website staat, bestaat volgens mijn mailaccount niet meer…. weet iemand wat er hier loos is…

mvg antoinet

• badboy

northsea is al meer dan een jaar weg de eigenaar heeft nu een soort van duikschool, geloof ergens in zandvoort.

hij deed het samen met zijn neef maar omdat die de manier van handelen niet oke vond, is i maar voor zijn zelf begonnen in ijmuiden met lev mediche groothandel.

misschien dat hij je veder kan helpen. en lev is wel een heelbetrouwbare leverancier.

en northsea was alles behalve profesional

• antoinet

ben ik lekker mee dan, vreemd want ik krijg wel orderbevestiging binnen met een prachtig nummer…

zal wel zo zijn dat ik naar mijn spullen kan fluiten en hij er met de centen vandoor gaat…

thnx voor je reactie

antoinet

• zezel

er stond al een jaar op hun site dat je alleen onder rembours kon bestellen , en wat lev betreft , die verkoopt dezelfde chinese rotzooi voor veel teveel geld.

net als al die andere zogenaamde groothandeltjes , de spullen die zij verkopen kun je beter zelf van ebay afhalen.

dat zijn ecxact dezelfde spullen alleen 70% goedkoper.

en voor wie dat tegen gaat spreken en me niet gelooft , vergelijk zelf de spullen op ebay met die van die groothandeltjes hier.

• ***american-x-tattoo***

Er zijn andere meer betrwoubare leveransiers die goed kwaliteit verkopen.

Als ik vragen mag wat had je besteld.

Maar volgens mij kan je ook een internet transactie laten terug boekeb, dus informeer zo snel mogelijk bij je bank.

• badboy

ja lev verkoop weliswaar wat chineese troep maar heeft ook zeker wel goede spullen, het is maar net wat je budget is toch.

en het zal je nog verbazen ook hoeveel bekende artiesten bij hem over de vloer komen.

en dat chineese spul boven het zogenaamde kwaliteidsspul kiezen.

en kijk ook maar bij de zogenaamde betrouwbare groothandels, die hebben zelf oook dat chineese spul te koop, groothandels zoals magicmoon en tiktak en ga zo maar door,

het is nou eenmaal een moeilijketijd en mensen hebben niet veel te besteden.

oja een tip kijk op www.ta2king.com voor het grootste en goodkoopste chineese matriaal. peace

• giovanni

www.ta2king.com werkt niet….

• jjswertz

www.tat2king.com

of had even gegoogle had je er al op gezeten.

• antoinet

was nog niet bekent met de site dus me beperkt tot het bestellen van naalden en inkt. Na een tip van iemand hier heb ik een duikschool gemailt waarbij hij nu betrokken is en naar aanleiding daarvan vandaag mail gehad van hem dat het verzonden is en er morgen of overmorgen een pakketje thuisbezorgt wordt…. ben benieuwd.

• No.pain

Alle financiele transacties kunnen gestorneerd worden binnen een wettelijke bepaald aantal dagen.

En de klant heeft altijd het recht om goederen die niet bevallen te retouneren tegen danwel cash of een gelijk aan

het gekochte bedrag ander item.

Dat noemt men koperbescherming.

Anders ff de consumentenbond site raadplegen.

succes, en blijf in het vervolg bij je bekende levenranciers.