vrouwelijke tattoeerder zoekt werkplek

• vrouw

Ik werk bij 2 shops als tattoeerder maar zoek een andere werkplek,partime in noord brabant.

Dagen in overleg,heb een goede instelling en een vlotte babbel.

wil je meer weten : zoekeenwerkplek@hotmail.com

• g v d haterd

hallo zoek een werkplek ,wij hebben plannen om een shop te openen en zijn op zoek naar een goede tatooeerder (ster) . zoek je nog steeds werk neem dan aub contact met ons op. tel nr 0655503807 of via mail hoop van je te horen groetjes gertwin

• Eldasa

Hai vrouwlijke tattoeerster,

Ik kan je een werkplek aanbieden in Dordrecht

Kijk even op mijn site en laat even wat weten als je nog interesse hebt.

Je kan via het contactformulier reageren.

Groetjes Els, Eldasa piercing en tattoo studio

www.eldasapiercing.come2me.nl

• Resto

Ahh ja wat moet je er van zeggen?

Ziet er niet echt professioneel uit en bij aanbieding, NEUS (STUDEX), serieus? Studex is voor oren bedoeld en niet voor een neus, maar je zoekt ook nog piercing modellen die een piercing kunnen laten zetten voor €5 dus veel ervaring zal je niet hebben.

=====

Neus

De piercing door de neus gebeurt eigenlijk op dezelfde manier al bij het oor. Een klein adeel bij de Studex is dat het er makkelijk uitvalt omdat er geen “vleugeltje” aan de achterkant bevestigd wordt. Er zit wel een klein bolletje wat het iets tegen houdt. Geadviseerd wordt dan ook om de eerste 10 dagen na het plaatsen 's nachts een pleister erover te doen. Wanneer je het laat piercen heb je daar geen last van. Je krijgt dan een stud (knopje) met een platte achterkant.

=====

Are you serious??