tattooshop Cute Karin @ Gorilli in rotterdam is geopend!!

• (}( Kitty ){)

Cute Karin, voorheen werkzaam bij The Inkstitution, heeft haar eigen shop geopend in Rotterdam. De shop is gevestigd in Gorilli's aan de Oppert 298, 3011HV Rotterdam. Voor info en afspraken kan je bellen naar 06 14526521 of mailen naar cutekarin@live.nl

• Francine

Wat goed Karin, ik kom snel even kijken bij je.

Tattoo twee komt er snel aan.

• Ronny van Santvliet

Hallo,

Allereerst gefeliciteerd met je tattoostudio.

Ik wil je vragen via deze weg of je mogelijk een leerling tattoeerder kan gebruiken.

Ik tattoeer pas sinds 6 maanden, dit na jaren als hobby portretten te hebben getekend.

Heel graag wil ik dit fantastische vak meer eigen maken en hoop daarom meer te mogen leren van en een tattooartist.

Ik woon zelf in Rotterdam en heb een portfolio van mijn tekeningen alsook foto's van de tattoo's welke ik de afgelopen 6 maanden heb geplaatst.

Mocht je er nieuwsgierig naar zijn en mij mogelijk dit mooie vak meer eigen te willen maken en ik jou in je nieuwe studio kan helpen.

Dan hoor ik heel graag van je en hoop op een uitnodiging voor een gesprekje samen.

Groetjes en veel succes gewenst in je nieuwe studio,

Ronny van Santvliet

tel 0684121982

• (}( Kitty ){)

Hee Ronny, Karin leest hier zelf niet. ;) Haar telefoon nummer staat in het 1e bericht, je kan haar bellen om je vraag te stellen. Ik vrees alleen dat je weinig kans maakt, haar shop heeft nl maar voor 1 persoon werkplek.. Proberen kan je het altijd aangezien ze veel mede tattoeerders kent en je misschien zo wel aan een leerplek kan helpen! Succes!