Microdermal & tattoo

• Jibjab

Ik had eigenlijk een paar vraagjes over een tattoo laten zetten in combi met microdermal piercing.

Ik had al en tijd het idee om de keltische Trispiral op me rug te laten zetten. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Triple-Spiral-Symbol-filled.svg en dan de piercing in het midde.

- Word dit door wat voor reden dan ook afgeraden?

- Kan de piercing met de tattoo gezet worden of moet de tattoo of piercing eerst genezen.

- als de piercing er ooit uit zou gaan door eigen keus of afstoting van het lichaam krijg je dan een zichtbaar liteken beinvloed het de tattoo?

verdere info ove deze combi is natuurlijk ook welkom.

xxx jibjab

• ***american-x-tattoo***

Een combi van die 2 is mogelijk, ik heb het vaker gezien.

Maar dan eerst de tattoo en dan die goed laten genezen en later de MD erin zetten. Tegelijk zal niet gaan dit zal problemen geven met de genezing.

• danny

Het is beter als je eerst de tattoo laat zetten en als die geneze is dan de md

En als de md er uit gaat blijft er een klein litteken waar. Die heeft gezetten

Succes

• Jibjab

Hmm ik heb net nog wat rondgekeken ook over de litekens eventueele uitgroeingen, ben ik ook al vaak tegen gekomen zou toch wel een errug leleijk liteken aan over hmm zou ik jmmr vinden van de tattoo.

• ***american-x-tattoo***

Kan je dan bij laten werken is geen probleem