Tattoo ontwerp

• Wesley

Ik ben al een tijd op zoek naar iemand die voor mij een ontwerp kan maken voor een tattoo. Het moet een tattoo worden van Michael Jackson in combinatie met Freddie Mercury van Queen. Van beide wil ik graag hun hele lichaam laten tattoeeren dus niet alleen het gezicht. Ik heb geen voorbeeld plaatjes en dat is juist het probleem :) Is er iemand die een schets zou kunnen maken? Je zou mij er enorm mee helpen, waarschijnlijk komt de tattoo op mijn rug full colour.

• inktjunkie

mischien de lokale prikschilder binnenlopen en dit voorleggen aan hem / haar !!!!

raar idee mischien ..

• Wesley

Zit hier geen schilder in de buurt naar wat ik weet. Eventueel mensen die erg goed kunnen photoshoppen?

• dyna

Loop eens binnen bij Bianca in Hilversum. Schijnt dit erg goed te kunnen alleen wel een wachtlijst. Ik denk als je wat foto's meeneemt van beide sterren en dan daar overlegd wat je precies wilt dat je daar een heel eind komt.

Verder als je een mooie tattoo wilt moet je zker niet lokaal kijken maar ga op onderzoek uit in Nederland.

Succes met je zoektocht.

• Wesley

Thanks iemand iets korter bij? En een grafisch vormgever kan dit toch ook ontwerpen ipv een tattooerder zelf? Ik woon tegen de Belgische grens aan bij Roosendaal

• bigink

denk je nou echt dat iemand zijn tijd gaat verspillen om voor jou een ontwerp te maken.

lijkt wel alsof ze steeds gekker worden.

kan ook aan mij liggen hoor………..

• Andy

Wesley.

wat is je mailadres?

ik zou “op wat voorwaarden na” wel n ontwerpje willen PROBEREN te maken. Maar ik heb nog wel wat vragen over het ontwerp.

• Wesley

info @ max24.nl thanks alvast