zon?

• qwenn

Onkruid… ach!! Fijn toch als je zo iedereen kan helpen? Hoe is het met jullie??

Maare, ik heb écht geen idee wie Lila is :S

Jammer hoor, dat ik nog steeds met lange broeken moet lopen, maar ách. Wie mooi wil zijn, moet hitte lijden ;)

Ik smeer hem 2x pd in met een zakje met zalf dat ik gekocht hebt van de tattoo man, en ga nu iets wat verhardingen voelen (hele kleine korstjes?). Niet de hele tattoo, maar op sommige plekken. Heb er verder totaal geen last van! Ik ben er erg blij mee.

Groetjes, Qwenn

• Lila

Nah… mooie boel is dat ;) Ik weet wel wie jij bent. :D

Dat je mij niet meer kent van het mpb. Ik was daar toch wel heul,heul erg aktief.

Ik heb ook twee meiden van inmiddels al weer 6 en een half jaar.

Wat heb je voor een tattoo laten zetten?

• qwenn

owww Lila, het spijt me zo 8-)

Ik heb onderaan mijn enkel een (klein) tattoo'tje met viooltjes én de begin letters van de kids. In de kleuren paars/lila (duh) en fel groen. Hardstikke gaaf!!

Ik wil wel een foto'tje sturen??

je kunt me mailen op

qwenn apestaartje barlau nl

Groetjes, Qwenn

ps hoop dat je me mailt, misschien dat ik je dan ga herkennen…..

• Lila

Ik heb je een mailtje gestuurd.

Je tattoo klinkt gaaf zeg!!

• k.s

je bent toch ingelicht door de studio waar hij is gezet?en 3 weken?ik hou het tegenwoordig maar op 5 weken en dan nog een goede factor 30 erop,als je echt zo trots bent op je tattoo !!!!,hou je daar dan maar aan.

maarja het blijft je eigen keus dus show er mee als je geen geduld heb,hij staat er tenslotte toch de rest van je leven ,langer niet

• mama van K&P

volgende keer je tattoo in de herfts/winter laten zetten :D

iets minder last van de heerlijke zomer zon

succes