zon?

• qwenn

Goedendag,

Afgelopen vrijdag mijn 1e tattoo (enkel) laten zetten, en er super blij mee. Nu kreeg ik een brief mee om niet in de zon te komen. Ik draag nu lange broeken (terwijl ik er zo graag mee wil showen B)), maar hoelang zou ik nog lange broeken moeten dragen?

Kijk ik snap dat ik de tattoo niet mag laten bakken in de zon, maar moet ik hem echt uit de zon houden?

Graag reacties,

MVG

Qwenn

• peter6000

je moet hem zeker de eerste twee weken uit de zon houden

en vooral deze zon

daarna goed insmeren met zonnenbrand

groeten peter6000

• (}( Kitty ){)

in plaats van zonnebrandcreme zou ik kiezen voor een goede sunblock…

• ***american-x-tattoo***

Een tattoo heft ongeveer 3wk nodig om helemaal goed te genezen. Tijdens deze periode is het dus ten zeerste af te raden om in de zon te gaan met je nieuwe tattoo.

Ga je na die 3wk wel de zon in, dan is het erg aan te raden om een sublocker te gebruiken van minimaal factor 25 á 30.

Dit is mijn advies naar mijn klanten, maar de klant is zelf baas wat hij er mee doet.

Doe je het advies niet opvolgens, dan bestat er een kans dat je tattoo verbrand en dan zal de genezing veel langer duren en is er ook kans op beschadiging van de tattoo.

• qwenn

Okay, nog even lange broeken dus…..

Trouwens Kitty, jij zit ook overal ;) Heb een andere nick, maar ik ben degene die 40 kilo ben afgevallen, je om raad had gevraagd om een bwc, en een tweeling hebt. Remember me??

Groetjes Qwenn

• peter6000

wat is het verschil tussen deze 2

groeter peter6000

• Lila

Dan ken ik jou ook ;) Zoals je ziet kom ik ook overal haha… Heb elders nog op je gereageerd ;)

Maarre… kun je niet ff een foto showen :D

• qwenn

euhh sorry, Lila, ik (her)ken je niet???

Lila komt me wel bekend voor, maare waar heb je me ergens anders nog gezien???

Groetjes,

Qwenn (Vannie)

• (}( Kitty ){)

Whahaha! Ja, ik kom idd overal.. ben net onkruid.. ;) Ken je idd ja… En Lila ken je ook, 1 van haar 2 meiden heet hetzelfde als 1 van mij….. ;)

• (}( Kitty ){)

peter6000 Schreef:

——————————————————-

> wat is het verschil tussen deze 2

>

> groeter peter6000

Een sunblock heeft een veel hogere factor en beschermt dus stukken beter.