tattoo op voet afgeraden door artiest

• stephanie

Hallo,

Even een vraagje, ik wil heel graag een tekst op de buiten zijkant van mn voet. Vanaf mn enkel naar mn kleine teen zeg maar, nu wil alleen de artiest waar ik al voor veel tattoos ben geweest het niet zetten. Hij staat er niet achter omdat de

tattoo snel zal slijten en er niet mooier op wordt.

Wat vinden jullie, er zijn toch veel mensen met tattoos op de voeten?! Vind het erg moeilijk vooral omdat ik zoveel vertrouwen in de artiest heb!

Groetjes Stephanie

• sanne

hij heb groot gelijk als je aan de zijkant aan die onderrand wil dat slijt er inderdaad uit en word echt niet mooi! heb der zelf ervaring mee mij hebben ze niks gezegt toen heb hem nu al 3x bij laten werken bij een ander maar hij word der steeds lelijker van :( heb der echt spijt van! netjes dat die van jou dat dan wel tegen je zegt en niet alleen denk aan geld verdienen.

groetjes sanne

• ***american-x-tattoo***

Ik had het zelfde gezegd en het ook niet gezet. Door eelt groei zal de tattoo geheel of gedeeltelijk vervagen of zelf verdwijnen, dus zonde geld en je houd iets lelijks over.

• Roland

ik heb ook een tattoo op mijn voet en inderdaad net voorbij mijn kleine teen is hij vervaagd door o.a. ook dragen van schoenen.

mijn artiest had hier ook niets van gezegd. ik ben 1x terug geweest om bij te laten kleuren maar is nu ook alweer vervaagd.

ga tegenwoordig ook naar een andere artiest.

succes.

• Gerry

???

ik heb allebij mijn handen aan de binnekant vol en op en onder mijn voeten

al meer dan 20 jaar en het zit er nog prima in hoor

je moet gewoon door het eelt heen prikken moeilijker is het niet

niet die standaard mm diep aanhouden

dus het gaat prima en het blijft ook goed zitten als je het maar door iemand laat doen die het snapt

gr Ger

• Kaip

Achja, jij bent nu eenmaal een beetje vreemd he, volgens jou is alles makkelijk en als het bij jou kan waarom dan niet bij de rest van de wereld.

Het is niet simpelweg even door de eelt heen prikken.

• Gerry

Oeps

ik zou er 3 maanden niks opzetten WEER vergeten

Sorry hoor

maar zo simpel is het ja

als het bij mij al ruim 20 jaar zit dan blijft het bij jou ook 20 jaar zitten hoor

en misschien voor martin

ik ga zondag middag naar de Saloon (HD) om een uur of 2

dus als je wil kun je ze zien

Groetjes

• No.pain

Als je al aanleg heb voor dikke eeltgroei dan kan je uberhaupt daar beter geen tattoo laten steken.

Als door het schoeisel je voethuid “slijt” en daardoor de tatoo afschuurt zou ik toch eens betere schoenen aantrekken die wel goed passen.

Dat is nog beter voor je voeten ook.

Verders is het verstandig om de raad van de tatoueerders die er verstand van hebben toch te volgen.

Al is elk mens qua huid anders, en er zullen mensen zijn die hun tatoo wel mooi blijven op de voet.

• stephanie

Bedankt allemaal voor de reacties!

Vind het heel jammer maar laat de tattoo niet zetten. Zoals ik al

zei heb ik veel vertrouwen in de artiest en als hij het niet wil zetten zal dat zeker

niet voor niets zijn. Plus jullie reacties en een voettattoo die ik toevallig gisteren gezien heb die helemaal afgesleten is bevestigen dat alleen maar.

Bedankt!

• Lila

Mij werd het ook afgeraden door de artiest. Hij heeft hem toen iets hoger gezet maar nog wel aan de zijkant (wilde hem niet in het eelt hoor) Hij zit echt op het dunne vel van mijn voet en ziet er na een aantal jaar nog prima uit zonder slijtage. De artiest dacht dat hij even goed toch wel zou gaan slijten maar dat doet hij dus niet bij mij (gelukkig)