Sinds enkele weken ben ik de verschillende onderwerpen op dit prikbord aan het lezen.
Mensen die serieuze vragen stellen omdat ze eigenlijk niet goed weten bij wie ze terecht kunnen.
Veel antwoorden komen niet verder dan “wat een kutzooi” “zoek een hobby” “waardeloze shit” en wat al niet meer.
Of de vraagstelling is te complex dat de beantwoorder het niet geheel begrijpt, of de beantwoorder zit op een verkeerd prikbord cq forum.
Wat ik niet begrijp is dat veel beantwoorders het idee hebben dat je iedereen maar moet afzijken. Betekent dit dat je een slechte jeugd hebt gehad, dan zit je op het verkeerde forum. Betekent dit dat je eigenlijk zelf niet kunt tatoeeren, ook dan zit je op het verkeerde forum. Betekent dit dat je thuis niets te vertellen hebt en je vrouw is de baas, wederom zit je op het verkeerde forum.
Wellicht ben je zelf niet zo'n geweldige tatoeerder en ben je bang dat een ander je voorbij gaat ?
Tatoeeren is een leven en daar heb je alles voor over ! Wat een gelul, voor € 125,00 per uur afrekenen ben je gewoon commercieel bezig, maar dat is goed, het is ten slotte handel en de vraag bepaalt de prijs maar begrijp dan ook dat er mensen in die handel willen stappen.
En ja helaas ontstaat er dan ook bij vele een mindere kwaliteit en dan geef ik de goede tatoeeerders onder ons gelijk dat je iemand wil behoeden voor zijn fouten, maar dat kan ook minder negatief.
Zoals zoveel antwoorden op dit forum is dit een mening, zie maar wat je er mee doet.