hoe begin ik met tatoeeren

• ruud

Ik zou graag willen leren tatoeeren…hoe moet ik dit aanpakken?

Kan goed tekenen…

• pannekoek

wees voorbereid op al het commentaar wat je hier nu gaat krijgen.

• ***Ringmaster***

ik zet de popcorn vast klaar………….

• inktjunkie

o dan kom ik ff langs bij je in de zaak klaus …lust ik ook wel zoet of zout ???

greeeeeeeetz tha bird

• The Butcher

gewoon een ebaysetje zien te scoren en slachtoffers zoeken, zijn er genoeg die het doen tegenwoordig.

zo wil ik chirurg worden, heb al me scalpels al en heb alle informatie van het “ik wil chirurg worden forum”,dus als je iets aangepast wil hebben aan je lichaam, kan je me altijd mailen.

• ***american-x-tattoo***

Alle antwoorden kan je vinden als je de zoekfunctie gebruikt

• No.pain

Je begint altijd met een goed ondernemersplan.

Als dat goed is, dan kan je bij een financierings instantie vast een starters kapitaal krijgen.

Dat je goed kan tekenen en tatoueren is handig maar geen pre.

Dan is het maar net welke methode van tatoueren je wilt uitoefenen.

Er zijn al van die gepaste ideetjes geopperd dat je via Ebay goedkope meuk kan kopen,

maar misschien wil jij wel met 1 van de zoveel authentieke tribe methodes aan de gang.

Je hebt dus geen drol aan al die zgn adviesen van het forum adviesbureau wat standaard

elke vraag maar afkat.

Maar als je nog niet weet hoe je moet starten,

dan ben je volgens mij nog niet helemaal gereed om aan het avontuur te beginnen.

iets starten is simpel,

maar om het werkend te houden vergt kunde en inzicht.

• ruud

Ok! zal ik het anders stellen…..Zoek iemand die bereid is mij het vak te leren!

• inktjunkie

zoals zo velen !!!!!!!!

zoals americanX al schreef probeer de zoekfunctie op dit forum eens en je word een hoop wijzer …

greeeeeeeetz

• pannekoek

of je koopt je spullen bij de welbekende groothandels die dezelfde spullen verkopen als op ebay maar dan 20 x zo duur.