Ervaren tatoeerder gezocht voor nieuwe shop

• theo

Ja die foto's moet ik er nog af halen, had ik er eigenlijk maar tijdelijk opgeplakt en die copyright is allemaal niet zo heel spannend heel hyves hangt er vol mee, maar je moet je er natuurlijk wel aan houden.

De site is enkel bedoeld om in de tijd hits te genereren voor google en dat Design Ink alvast gevonden wordt.

Inhoudelijk moet het dan natuurlijk wel kloppen, maar indien ik werkelijk ga starten, laat ik de site van nul af aan opnieuw bouwen door een bedrijf wat er wel verstand van heeft.

Maar ook, overschat de opmaak van een site niet, inhoudelijk en gebruiksvriendelijkheid om info te vinden is veel belangrijker, layout is enkel puntjes op de i.

Goede sites zijn eenvoudig en helder, maar ook hiervoor geldt dat iedereen daar zo zijn kijk op heeft, zoveel mensen zoveel wensen.

• Frank

Yo Theo,

Al een tattoeerder gevonden?

Greetz,

Frankie

• tattoo gerrit eindhoven

volgens my theo ben je niet goed by je verstand

• Alex

Hoi, mijn naam is Alex!Ik ben een allround tattoerder!Ik doe meestaal freehand tattoos!Ik ben al 15 jaar lang bezig met deze vak!in 2004 heb in een prijs gewonnen in Brugge!Ik kom vanuit Hongarije!Ik praat goed engels, en minder maar well nederlands!Als het nog actueel is, dan ben ik benieuwd over de werk bij de shop!Ik wacht op antwoord van jullie!

Grt.: Alex

tel.:0683853899

• john

reageer er nie op zijn stumpers die mensen heb gesprek met ze gehad kunne zelf niks alleen geld opstrijken zijn ook mensen met geen liefde voor tattoos

hebbe te veel na miami ink gekeke