Maar dat nu precies wat ik wil doorbreken.
Tattoo shops zijn er genoeg en ze zijn allen hetzelfde. Ik ben in veel landen geweest en overal hetzelfde.
Deze kunnen alleen succesvol zijn door de kwaliteiten van de tatoeëerder welke naam heeft opgebouwd na veeeeeeeeeeeeele jaren ervaring.
Veel die een shop starten mislukken, omdat ze doen wat iedereen al gedaan heeft of doet.
Ik heb een heel andere achtergrond en heb daar dus hele andere ideeën over. In het verleden heb ik al vele zaken succesvol gemaakt die toch al bestonden door het anders te doen, helaas was dit altijd voor een bedrijf en nu wil ik het eens voor mezelf gaan doen.
En ja daarbij heb ik hulp nodig van een ervaren tatoeëerder omdat ik in bepaalde ideeën bijgestuurd moet worden en een sparrings partner nodig heb of het echt wel zo kan om uiteindelijk tot een succesvolle formule te komen.
De site is een leuke tool daarvoor om te experimenteren en reacties los te roepen en dient enkel als ondersteuning zeker nu er feitelijk nog geen shop bestaat.
Door nu namelijk al ruimere tijd voordat de shop zou openen een site online te zetten wordt deze langzaam maar zeker gevonden door andere sites waaronder google.
Hoe meer hits hoe makkelijker dat de site gevonden wordt. Zodra de shop opent heb ik 6 maanden verdient !!
En dan nog, ik ben nog steeds onderzoekend bezig en mogelijk dat de shop er nooit komt als ik uiteindelijk moet concluderen dat ik deze niet rendabel zou krijgen.
Maar ja, nooit geschoten is zeker mis en voorlopig loopt alles volgens plan.
Opbouwende kritiek sta ik altijd open voor, zet je weer tot nadenken en relativeren, onzinnige negativiteit welke niet onderbouwd is of oplossend daar kan niemand iets mee, vind ik ook altijd jammer want daarmee haal je niet het beste uit de mens.