Ervaren tatoeerder gezocht voor nieuwe shop

• Theo

Hallo,

Voor een nieuwe shop in oprichting omgeving Eindhoven ben ik op zoek naar een ervaren tatoeëerder.

Ikzelf zal het piercen onder mijn hoede nemen en mogelijk in de toekomst het tatoeëren ook leren.

voor meer info kijk op www.design-ink.nl

Groeten,

Design Ink

Theo@design-ink.nl

• Kaip

Even wat puntjes van kritiek en kijk maar hoe je er mee omgaat ;)

Wanneer ik design ink zie verwacht ik een mooie website, deze is dus gewoon plathollands gezegd kut!

De kleuren maar die koi kan echt niet.

Tattoo-voorwaarden:

* Beneden de 18 jaar geen tatoeage.?

Your loss, ik weet niet of je wel is eerder een shop gerund heb maar er zijn genoeg tieners die vanaf 16 met hun ouders langskomen

* Slik geen aspirine of andere pijnstillers

Je kan gerust een ibuprofen nemen ;)

Piercing voorwaarden:

* Tussen de 14 en 18 jaar geen piercing of je moet toestemming van je ouders hebben

onzin, voor bijna alle piercings heb je vanaf je 16e geen toestemming van je ouders nodig.

Geen piercings onder de broekriem:

Dat is duidelijk een persoonlijke keuze maar je zal redelijk wat inkomsten mislopen

Gebruik je medicijnen meldt dat dan:

Als het goed is laat je ze een verklaring tekenen waar ze hun ziektes of medicijnen moeten melden.

Ook kloppen de genezingstijden van de piercings niet.

Ah, nu lees ik op je laatste pagina dat je site en alles eigenlijk nog maar een pilot is.

Succes

• 9MM

Sjongejonge.. Noem jij dit “kut” Kaip? WAS HET MAAR KUT KAIP.. DAN WAS HET NOG WAT!!!!

Ik zou gewoon een andere branche kiezen.. lekker websites maken en af en toe een piercingkje thuis prikken. Jou toekomst beeld is wat vele reeds voor jou geprobeerd (lees: mislukt) hebben.

Oja.. INK DESIGN.. INK => nergens te zien. DESIGN => hahaha.. maar vraag niet hoe!

Succes!

• Kaip

hehe nou ik ben nog mild hoor probeer ze nog enig advies te geven maar jij bent keihard ><

• Wiliam

Graag wil ik mezelf aanbieden als hulp voor de shop ik heb 3 jaar in een piercing en tattoo shop gewerkt. Misschien dat ik wat voor u kan betekenen.

voor meer info 06-51665662 of wiliamv@hotmail.com

• No.pain

Ik zie een leuke draak, maar helaas klopt die voorpoot niet met de andere voorpoot qua nagels. De linker voorpoot heeft alle 3 de nagels naar voren en de andere heeft er 2 naar voren en 1 naar achteren. Fix dat kleine schoonheidsfoutje en je hebt toch een interesante normale draak.

Dat je in de start fase bent maakt niks uit, een studio kan prima gerund worden door een niet tatoueerder. Dat domme commentaar van iemand die zich 9mm noemt zegt al genoeg. Iemand die zich refereerd naar iets met een diameter of lengte van 9mm is vaak een knaapie die meent stoer te zijn. Waar staat die 9mm voor, is dat9x17 of 9x19 of 9x21 of 9 mak. 9 steyr kan ook nog. Of is het een iq waarde??

Misschien kan je beter een piercing studio starten met af en toe een gast tatoueerder en zo langzaam groeien. En wat de huisregels ook maar worden, daar ben je zelf baas over.

Succes ermee.

• theo

Bedankt voor de diverse reacties.

Er zijn er zelfs bij die opbouwende kritiek geven waar ik iets mee kan zonder dat het de bedoeling was van het onderwerp op het prikbord.

Jammer dat er altijd weer mensen zijn die van mening zijn negatieve uitlatingen te moeten geven welke niet onderbouwd zijn en geen enkele betrekking op het onderwerp hebben.

Voegt dan verder helaas ook niet meer toe dan vervuiling van het prikbord.

Ik heb me ook vaak afgevraagd wat de drijfveer van dit soort mensen is en wat ze daar feitelijk mee willen bereiken. Is het dat ze andere willen behoeden voor mislukking of ergernis of willen ze juist stimuleren om door te gaan, hoe dan ook blijft het een vreemde manier van communicatie.

Gelukkig zijn er ook mensen die hun droom of idee niet uit de weg gaan en erin geloven en daarvoor alles geven. Soms mislukt het en ga je in ieder geval het graf in met de gedachte dat je het hebt geprobeerd i.p.v. had ik het maar geprobeerd.

Er waren mensen in het verleden die werden uitgelachen omdat ze geloofde dat je een vervoermiddel kon maken zonder paarden, tegenwoordig noemen we dat auto, vervoermiddel nr 1 ter wereld.

Er was iemand die zij dat je kon communiceren met elkaar over draden en nog later zelfs zonder draden ook deze heer werd volop uitgelachen, tegenwoordig noemen we het telefoon.

Hoe dan ook, ik heb gelukkig diverse mensen en reacties gehad die wel interesse in de shop hadden en dat was ook de vraag in het onderwerp op het prikbord.

Mijn volgende post op het prikbord is mogelijk “ wat vinden jullie van de website, graag verbeter ideeën ?” maar dat zal zijn als de shop realiteit is met een site gemaakt door een ontwerpbureau.

Nog veel plezier op het prikbord.

• Kaip

Een telefoon of auto is niet echt te vergelijken he, dat waren idieen die nog niet bestonden.

Maargoed, je moet het ook van de tattoowereld kant bekijken ipv alleen maar van je eigen kant :)

• theo

Maar dat nu precies wat ik wil doorbreken.

Tattoo shops zijn er genoeg en ze zijn allen hetzelfde. Ik ben in veel landen geweest en overal hetzelfde.

Deze kunnen alleen succesvol zijn door de kwaliteiten van de tatoeëerder welke naam heeft opgebouwd na veeeeeeeeeeeeele jaren ervaring.

Veel die een shop starten mislukken, omdat ze doen wat iedereen al gedaan heeft of doet.

Ik heb een heel andere achtergrond en heb daar dus hele andere ideeën over. In het verleden heb ik al vele zaken succesvol gemaakt die toch al bestonden door het anders te doen, helaas was dit altijd voor een bedrijf en nu wil ik het eens voor mezelf gaan doen.

En ja daarbij heb ik hulp nodig van een ervaren tatoeëerder omdat ik in bepaalde ideeën bijgestuurd moet worden en een sparrings partner nodig heb of het echt wel zo kan om uiteindelijk tot een succesvolle formule te komen.

De site is een leuke tool daarvoor om te experimenteren en reacties los te roepen en dient enkel als ondersteuning zeker nu er feitelijk nog geen shop bestaat.

Door nu namelijk al ruimere tijd voordat de shop zou openen een site online te zetten wordt deze langzaam maar zeker gevonden door andere sites waaronder google.

Hoe meer hits hoe makkelijker dat de site gevonden wordt. Zodra de shop opent heb ik 6 maanden verdient !!

En dan nog, ik ben nog steeds onderzoekend bezig en mogelijk dat de shop er nooit komt als ik uiteindelijk moet concluderen dat ik deze niet rendabel zou krijgen.

Maar ja, nooit geschoten is zeker mis en voorlopig loopt alles volgens plan.

Opbouwende kritiek sta ik altijd open voor, zet je weer tot nadenken en relativeren, onzinnige negativiteit welke niet onderbouwd is of oplossend daar kan niemand iets mee, vind ik ook altijd jammer want daarmee haal je niet het beste uit de mens.

• Kaip

Zie dat je inmiddels de site hebt aangepast, nog steeds niet hoe ik het zou doen, je ziet te goed dat die draak geknipt en geplakt is en de letters erom heen zien eruit als een beginnende fotoshopper en de achtergrond vind ik saai maargoed, ik kijk dan ook iets kritischer naar sites dan de gemiddelde persoon.

Bij not done staan plaatjes die onder copyright kunnen vallen en waarvoor je een waarschuwing kan krijgen en wie weet meer door de desbetreffende personen.

Bovendien zou ik zowizo geen Rouslan Toumaniantz of dergelijke personen op me site willen hebben.

En nogmaals, je mag wettelijk zonder begeleiding getattooeerd worden vanaf je 16e en een ibuprofen nemen kan gerust.

Je gaat zelf piercen, en hoe lang heb je daar ervaring in dan want je klinkt niet echt als een piercer maar meer als een zakenman.

Tattooeren en piercen moet je levenstyle zijn, ik ken meerdere shops waar de eigenaar niks doet alleen het bedrijf beheerd.