Wie weet er een goeie tattoeerder/ster?

• Shadowstar

Ik ben er eindelijk uit waar ik een tattoo mee wil coveren, maar ik weet geen adres. Ik wilde eerst een heel vrouwelijke tattoo, maar ik ben eruit dat ik dat meer zou doen voor een ander dan voor mezelf. Ik ben namelijk niet echt een girly-girl, En wilde daarom eigenlijk niet een brute tattoo. Maar als ik diep in mijzelf kijk zou ik de vrouwelijke bloemen tattoo voor de buitenwereld zetten, en niet voor mijzelf. In elk geval: Om een lang verhaal kort te maken: Wie weet er een heel goede tattoo artiest die H R Gigers Alien queen (waar ik een mooi plaatje van heb) levensecht zou kunnen tatoeëren? En dan bedoel ik dus echt alsof ze je zo van mijn vel af zou kunnen bespringen! Wederom: Wachtlijsten spelen geen rol, en het mag in de hele Benelux zijn. (of Ontario Canada) De tattoeerder krijgt genoeg plek op mijn lijf denk ik, want van mij mag het grootste gedeelte van mijn bovenarm en schouderblad regio gevuld worden. Iemand een idee?

• peter

jaaaa ik heb de juiste persoon voor jou ,wy zyn een shop nin hoogvliet begonnen , en media zomer komen er artiesten uit rusland werken , die bizarre dingen zetten , dus zeer zeker voor wat jy zoekt , je kunt altyd even in hun fotoboek komen kyken naar het werk wat ze zetten .

• Kaip

Hmm klinkt niet al te professioneel maargoed.

Shadowstar, het maakt dus niet waar, er zijn genoeg shops die goede artiesten hebben en ook heel wat shops die foto's van coverups hebben.

• Shadowstar

Ik heb denk ik 70 adressen van de startpagina-adressen gehad, maar zie niets van mijn gading. Nu heb ik vrij “random” aangeklikt en zal wel net de verkeerde adressen hebben gehad? Als ik op google wat intik en op “afbeeldingen” selecteer, dan kom ik prachtig werk tegen, maar dan moet ik blijkbaar toch naar Amerika…. Wie kan mij vertellen hoe het zit met tattoo conventies (waar deze artiesten vaak wel komen) en hoe ik het beste een afspraak kan maken met zo'n artiest zonder dus naar Amerika te hoeven?

• Shadowstar

Eh, Peter…. Als dit ook maar iets van een serieuze poging tot klantenwerving zou zijn…: Ga dan alsjeblieft eerst eerst leren schrijven zonder fouten! Je kan niet serieus genomen worden op deze manier. Is “media zomer” bijvoorbeeld een afdeling van RTL4 o.i.d.? (Of Iets Dergelijks) Ligt die shop van je soms ergens MEDIO Nederland? zo'n beetje MEDIO de kust?

• Rinus

Hoi,

ik heb persoonlijk heel goede ervaringrn met tattoo Bob in Rotterdam (Katendrecht) Ik zou eens op hun site kunnen kijken

en advies aanvragen

Groetjes Rinus

• inktjunkie

rinus schreef : Hoi,

ik heb persoonlijk heel goede ervaringrn met tattoo Bob in Rotterdam (Katendrecht) Ik zou eens op hun site kunnen kijken

en advies aanvragen

waarom moet jij op hun site kijken als je er al ben geweest ????

schaduwster wil een tattoo toch ??

laterzzzzzzzz uit een wakker Rotterdam

• Shadowstar

Rotterdam is geen optie….. Wie er ook zit… Er zit iets heel diep geworteld in mij. Het heeft iets te maken me het feit dat ik vind dat er onmogelijk iets goeds uit Rotterdam kan komen. Maar dat is mijn mening.

• Erik

Zo!

keiharde woorden voor een schaduw sterretje…

ik moet mezelf inhouden me niet te verlagen naar jouw niveau'tje.

je vraagt hier toch om advies,dan krijg je dat

anders moet je helemaal geen vragen stellen en lekker in je eigen home town

naar de plaatselijke prikker gaan(die best goed kan zijn,ongeacht waar dat is)

Erik

• ***Ringmaster***

Het mag in heel de Benelux zijn (tot zelfs Ontario in Canada, al heeft dat volgens mij niet veel met de Benelux te maken), maar Rotterdam is geen optie, vanwege één of andere niet gedefinieerde antipathie tegen alles wat uit Rotterdam komt. Beetje rare redenatie, vindt je zelf ook niet?

Klaus, geboren en getogen in Utrecht.