wie weet een goed adres voor bepaalde stijl flora

• shadowstar

Hey,

De tattoo-junks weten vast wat ik bedoel: Waarschijnlijk kennen jullie maaika, van Growink? Heeft een tijd bij Bianca gewerkt. Ik heb al een aantal jaar geprobeerd haar te pakken te krijgen via mail. (afgelopen 2 jaar, zo'n 5 mailtjes gestuurd.) Ik heb eens antwoord gehad, maar daarna nooit meer iets vernomen. Nu ben ik dus op zoek naar een tattoo-artiest met die vreselijk sierlijke en realistische stijl die zij heeft. Ik ben dus absoluut bereid op wachtlijsten te staan zoals je verneemt uit dit schrijven, maar zou toch wel iets definitief willen vastleggen! Hahahah!

wie weet zo'n artiest? Afstand maakt niet uit (nou ja, NL en omstreken, of canada, kom ik nog wel es…), hoef dus ook niet te zeggen waar ik woon! Hihi

• Shadowstar

Ow nog even: Heb ook wel een idee waarom er niet gereageerd wordt hoor. Daar heb ik het met Bianca nog over gehad 2 dagen terug tijdens het zetten van mijn tattoo (zie smoelenboek) Dus wat dat betreft hoef ik geen uitleg.

• Shadowstar

nog steeds niemand een adres??

• Rosana

check www.myspace/dermadonna.com voor werk van mij–ik ben ook in Canada te vinden af en toe as je ver wilt reizen ;)

• Shadowstar

Hey Rosana, bedankt voor je antwoord, maar ik kan geen myspace bekijken aangezien ik geen account heb. ik heb ook een gruwelijke bloedhekel aan dit soort sites (hyves, myspace, facebook) dus ik maak ook geen account aan. Kan je misschien een paar mooie foto's doorsturen naar mijn mailadres? catinkadevries@quicknet.nl

Onwijs bedankt! Ennuuuhhh, als je in Nederland verblijft, dan is dat natuurlijk veel makkelijker! Hahhahah!

• Shadowstar

hey Rosana! bovenstaand bericht kan je als ‘niet verzonden’ beschouwen…. :) Ik heb het puntcom gedeelte verwijderd van het adres, en toen kwam ik op je myspace! Prachtige tattoos maak je, en ben benieuwd waar je “vaste standplaats” is. Als je die hebt tenminste? Oftewel: heb je een adres waar je tatoeëerd, zodat ik eens kan komen kijken en eventueel overleggen hoe en wat? En uiteraard: heb je een wachtlijst?

veel vragen dus!

Alvast bedankt!

• Shadowstar

godsamme…. Be weer veel te snel met tikken! Hahahahhah! Je zit in A'dam! Daar kom ik nog redelijk vaak. (ben er geboren en mn mannetje heeft nog steeds een seizoenkaart Ajax) Dus ik zal je binnenkort een opzoeken… Heb je voorkeuren voor dagen dat de potentiële klanten eventueel kunnen binnenvallen?