serieuze tattoo leraar gezocht.

• Japie

Klopt idd Desibel.

overtrekken met een lichtbak is niet crea.Een tattooartiest tekent freehand en tatoeert freehand.Er is verschil tussen tatoeerder en artiest…

Als je met een portfolio freehand tekeningen komt word je serieus genomen.En in een leerplek leer je verder ontwikkelen en geen tekeningen overtrekken om zogenaamd goede lijnen te leren trekken.Als dat freehand niet bij te brengen is kan je dat met een machine ook niet leren.

• decibel

thankzz voor de tip. het lukt me aardig uit freehand. ik teken nu boemen die ik eerst natekende, nu lukt het me nu ook uit me hoofd. het is me ook opgevallen dat er een hoop mensen tattooeren die echt geen potloot vast kunnen houden. die trekken plaatsjes over via stensels en hun tattoos kloppen van kant. een bekende van me kwam laatst met een tattoo van wat bloemen aan die ze zelf helemaal geweldig vond en het was gewoon echt slecht werk. ik ga binnnenkort ff een myspace aanmaken en daar ga ik mijn tekeningen opzetten. kunnen jullie ze beoordelen. je kunt er op reageren per tekening dan, maar het zijn nog geen tattoo;s gewoon tekeningen van bloemen draakjes dieren kasteel etc. oh ja ik heb een paar tribals uitgeprobeert. moet je echt met een map tattoos aankomen als je je portfolio laat zien of zijn gewone tekeningen ook al goed? dan ga ik me binnenkort richten op tattoos wat zoiezo me plan al was, ik richt me nu gewoon op tekenwerk en nog niet echt op tattoos. heb een wel al een aantal tattoo's gemaakt die wel mooi zijn engeltjes en bloemen, maar niet freehand. en naar mijn mening nog niet goed genoeg voor een tattoo. heb jij een site met werk van je ben erg benieuwd. ik kom hier wat lieve tattooerders tegen die me goede tips geven. bedankt!

groetjes

• Andy

Hoi Decibel,

ik heb n online portofolio.

wat is je emailadres? dan kan ik je de link wel doorsturen, en even verder discussieren over waarom het mij nog niet gelukt is.

gr. Andy

• decibel

decibel23@live.nl

• ***american-x-tattoo***

Ook artiesten die veel freehand werk doen, maken tegenwoordig ook nog stencils. En ja die moeten worden over getrokken om een strakke lijnen tekening te krijgen. Dus lijnen op een lichtbak is zeker wel goed voor je ontwikkeling, niet iedere artist kan alles zo ff op de huid tekenen, maar dit wil niet betekenen, dat zij geen tattoo ARTIEST genoemd mogen worden. Ik maak veel tekeningen op papier voor me klanten en ja hiervan maak ik dan een mooie strakke lijnen tekening en doe dit op me lichtbak.

Maar id met freehand tekenen maak je een portfolio en niet met het overtrekken van een foto. alle tekeningen die je maakt moeten freehand zijn en niet over getrokken.

• laura

ik ben ook een hyves begonne om wat meer bekend te worden en sneller in contact te komen maar mij is het ook nog niet gelukt www.laurastattoodesigns.hyves.nl

• ***american-x-tattoo***

Halo Laura.

Niet al je teken werk is even goed, maar blijf goed oefenen en door gaan en je zult zien over een jaar is je tekenwerk goed verbeterd.

Misschien ok een aanrader om eens in de buurt te gaan kijken of je ergens een goede teken curses zou kunnen doen, zo kan je, je ook verbeteren.

Dingen als verhoudingen en perspectief en zo kunnen zeker een heel stuk beter en dit kan je leren bij zo een curses.

Ik weet niet welke kleurpotloden je gebruikt. Maar kijk eens of je caran daché luminance porloden zou kunnen kopen of derwent colersoft, Dit zijn zeer goede potloden en die kleuren veel beter dan die je nu gebruikt.

• laura

bedankt!

americanx tatttoo

idd ik ben nog niet op me best maar nadat ik deze school die ik nu volg heb afgemaakt ga ik zowiezo naar de kunst academie :D

daar wil ik mijn vaardigheden verbeteren en na die school als ik meer techniek heb een tattoo shop zoeken waar ik in de leer kan!

maar ik vindt dat je als tattoo artist goed moet kunnen tekenen er zijn er veel te veel die dit niet kunne en alles maar over trekken dit vindt ik echt onwijs dom en jammer;)